فرماندار شهر قدس با بیان اینکه،حق مردم است که ناظر بر کارکرد مسئولان باشند،‌گفت:نقد مردم از مسئولان، ما را در مسیر راه درست رهنمود میسازد.
کد خبر: ۸۹۲۳۲۷۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۹

سید مهدی محمدی،فرماندار شهرستان قدس،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس،فرمانداری را موظف به تعامل ارزنده بانهادی دیگر شهر قدس دانست و‌اظهار داشت:فرمانداری در حوزه های سیاسی و اجتماعی حرکت ها مثبتی را انجام داده است و بعضی از گره های شهرستان را که سالها باز نمیشد،رفع کرده است و‌ این روال کارنشانه تعامل موثر این نهاد با دیگر سازمانها و‌نهادهای شهر قدس است.

فرماندار شهر قدس با بیان اینکه،حق مردم است که ناظر بر کارکرد مسئولان باشند،‌گفت:نقد مردم از مسئولان، ما را در مسیر راه درست رهنمود میسازد و‌مردم را ناظر بر اعمال و‌کارکرد خود میدانیم.

وی ادامه داد:امیدواریم نهادهای مدنی و اقشار مختلف در حوزه های گوناگون،ما را در این راه همراه و‌نقاط قوت و‌ ضعف فرمانداری را به ما یادآوری کنند،زیر این امر نه تنها باعث پیشرفت این دستگاه دولتی خواهد شد،بلکه در رفع نواقص و مشکلات مردم نیز سرعت میبخشد.

این مقام مسئول در شهرستان بامطلوب دانستن فعالیت فرمانداری در طی مدت سکان داری خود تصریح کرد: خوشبختانه فعالیت های ما از سال گذشته تاکنون، بسیار چشمگیر بوده و برای اولین بار ویژه نامه ای منتشر کرده ایم و در۳روز آینده آن را به مردم عرضه میکنیم، تا ناظر بر اعمال کار فرماندار خود باشند.

محمدی در خاتمه این گفتگو، بر این اساس اضافه کرد:مردم شهرستان قدس علاوه بر این ویژه نامه، در یک ‌ماه آینده منتظر خبرهای خوب و‌ارزنده ای در بحث رفع تنگناها و مشکلات شهرستان قدس باشند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات