همزمان با سراسر کشور زنگ مهرومقاومت با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در آموزشگاه آیت الله خامنه ای بهاباد نواخته شد .
کد خبر: ۸۹۲۳۲۶۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، عباس اقبال فرماندار بهاباد در این مراسم با تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و آغاز ماه مهر و سال تحصیلی جدید برپیشرفت علمی دانش آموزان تاکید کرد و اظهارداشت: شما دانش آموزان که به عنوان آینده سازان این مملکت هستید باید در زمینه‌های علمی در دنیا پیشرفت کنید تا از دیگر کشور‌ها عقب نمانیم.
فرماندار بهاباد با بیان اینکه اگر امروز شاهد برتری نظام جمهوری اسلامی ایران بر سایر نظام‌ها هستیم افزود: این‌ها در سایه پیشرفت علم ودانش شما دانش آموزان مهیا شده است.
اقبال با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت:: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگانی است که عزت و اقتدار را برای این کشور به ارمغان آوردند.
وی افزود: در سایه رشادت‌های این رزمندگان بود که هم اکنون در امنیت و آرامش به تحصیل می‌پردازیم و به صدا در آوردن زنگ مدارس حداقل چیزی است که یادمان این عزیزان را زنده نگه می‌دارد.
فرماندار بهاباد خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه دانش آموزان جهاد علمی و فرهنگی است و باید سعی کنند با تلاش در زمینه فرهنگ وعلم به قله‌های جهاد کبیر دست پیدا کنند.
عالی‌ترین مقام اجرائی شهرستان با اشاره به جمله العلم سلطان اظهارداشت: علم اقتدار است. هر کس این قدرت را به چنگ آورد می‌تواند تحکم کند می‌تواند غلبه پیدا کند هر کسی این اقتدار را به دست نیاورد، سیل علیه بر او غلبه پیدا خواهد شد، دیگران بر او قهر و غلبه پیدا می‌کنند به او تحکم می‌کنند.
وی با بیان اینکه باید خود را به علم و دانش روز مسلط کنیم، اظهار داشت: در جامعه پیشرفته امروزی، اهمیت کسب علم و دانش و تکنولوژی هر روز بیشتر می‌شود و به بیان دیگر اگر با دانش روز هماهنگ نباشیم امکان ادامه وجود نخواهد داشت.
درادامه این مراسم حسن عبداللهیان مدیر اداره آموزش و پرورش بهاباد پیام وزیر آموزش و پرورش را به مناسبت سال تحصیلی جدید قرائت نمود.
ارسال نظرات