فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

دفاع مقدس توانست معادلات را در زمینه های مختلف بر هم بزند

به منظور نمایش اقتدار نیروهای رزمی بسیجیان؛گروهان حوزه مقاومت بسیج نصر از ناحیه روح الله یزد در رژه 31 شهریور نیروهای مسلح یزد شرکت نمود.
کد خبر: ۸۹۲۳۲۵۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
وی در ادامه افزود:امت سلحشور ایران دردوران ۸ ساله دفاع مقدس با حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرز‌ها و عزت و شرف این رمز و بوم، به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.
وی همچنین اذعان کرد:دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه‌جانبه دشمنان اسلام و تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق‌طلبانهیک ملت سترگ، فروزان خواهد بود. پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت‌های امام خمینیشکل گرفتکه باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت‌های آرمانگرا شد.
وی تأکید کرد:دفاع مقدس توانست معادلات را در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی وجهانی بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد. این حادثه عظیم، بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعد بر جای خواهدگذاشت.
ارسال نظرات