مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله اعلام کرد:

اجرای طرح تربیتی خانه به خانه در قالب اردوهای جهادی بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد گفت : طرح تربیتی خانه به خانه در قالب اردوهای جهادی بسیج سازندگی در روستاها و مناطق محروم (طرح کرامت )اجراشده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۲۵۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد گفت: اردو‌های جهادی بسیج سازندگی در طرح تابستان سال ۱۳۹۶ بهترین بستر برای خودسازی معنوی و فعالیت در راستای محرومیت زدایی از جامعه بود.

جواد دهقانی گفت: گروه جهادی ناحیه ثارالله یزد متشکل از بسیجیان، سه حوزه برادارن و دو حوزه خواهران می‌باشد و روحانی و استاد کار با هدف محرومیت زدایی در روستا‌های محروم حضور یافتند.

وی افزود:ساخت مسجد، خانه عالم، سرویس‌های بهداشتی وترمیم دیوار باغات، وجمع آوری محصولات کشاورزی وغرص کردن درختان خشک از دیگرکار‌های عمرانی گروه جهادی ناحیه ثارالله یزد در راستای آبادانی روستا‌های محروم بوده است.
جواد دهقانی در ادامه با بیان اینکه در این اردوی جهادی فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در کنار فعالیت‌های عمرانی برنامه ریزی شده بود، گفت:طرح تربیتی خانه به خانه، مسابقات فرهنگی و کلاس‌های آموزشی با حضور پنج روحانی درقالب اردو‌های جهادی بسیج و با حضور در مساجد بین صلاحتین اجرا شده است.


این مسئول عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی در این اردو‌های جهادی باحمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد و تحت نظارت سه استادکار اجرا شده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد در پایان خاطر نشان کرد:اردو‌های جهادی بسیج بهترین بستر برای خودسازی معنوی و فعالیت در راستای محرومیت زدایی از جامعه و اصلی‌ترین کاربسیج سازندگی است، که با عنایت رهبری وبرکت خون شهداء این کا را به پایان می‌رسانیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار