با حضور دانش آموزان، معلمان و مسولان شهرستان زابل زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شاهد ثنا پردل توسط فرماندار زابل نواخته شد
کد خبر: ۸۹۲۳۲۰۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛ فرماندار زابل در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و تمامی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس مجاهدت‌ها و سختی‌های بسیاری را متحمل شدند بنابراین هفته دفاع مقدس با هدف گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگواران گرامی داشته می‌شود.

هوشنگ ناظری افزود: تقارن هفته دفاع مقدس، با محرم و بازگشایی مدارس را باید به فال نیک گرفت چرا که با خود شور حسینی به همراه دارد بنابراین باید فضای مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌ها مملو از شور حسینی شود.

وی تصریح کرد: امام حسین با هدف حفظ اسلام و استمرار بر ماندن بر عقیده قیام کردند بنابراین استمرار و حفظ عقیده از اهمیت بالایی برخوردار است.

ناظری با بیان اینکه تمامی انقلاب‌های پس از قیام امام حسین نشات گرفته از تفکر حسینی است، تاکید کرد: مقاومت و مجاهدت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نیز نشات گرفته از تفکر حسینی است.

وی ادامه داد: جهاد علمی، فرهنگی و اقتصادی سبب تقویت و پایداری دین می‌شود بنابراین تمامی مجاهدت‌ها ریشه در عقیده دارد.

ناظری با عنوان اینکه تمامی دلسوزان نظام و مجاهدان راه حق باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند تا دست اجانب و استکبار از کشور دور ماند، بیان کرد: به منظور ایجاد تحول و افزایش رفاه عمومی باید اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ویژه زابل با بیان اینکه سیستان و بلوچستان مقام سوم سرمایه گذاری را از آن خود کرده است، اضافه کرد: فردا دوم مهرماه در منطقه میل نادر سه نیروگاه بزرگ با سرمایه گذاری سه سرمایه گذار بزرگ از کشوره کره کلنگ زنی خواهد شد.
ارسال نظرات