خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: این دفاع مقدس است و به کشور ما تعالی بخشید که از برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۹۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲

دفاع مقدس است به کشور تعالی بخشیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در دیدار کارکنان و سربازان سپاه ناحیه تویسرکان با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه ائمه(ع) نقش بسیار پررنگی در زندگی ما دارند، اظهار داشت: ما مسلمانان وقتی اسم ائمه و امامان(ع) را می‌آوریم لرزه بر تن دشمنان می‌افتد چراکه آنها به نقش ائمه در زندگی ما پی برده‌اند و کرامت امام معصوم(ع) را در زندگی ما دیده‌اند.

وی افزود: گرفتاری برای مومن پله ترقی است و بدون مشکل و سختی پیشرفت مسلمانان میسر نخواهد شد.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به جنگ تحمیلی عنوان کرد: این دفاع مقدس است و به کشور ما تعالی بخشید که از برکت خون شهدا است.

وی ابراز داشت: در روایات آمده است وقتی خانواده‌ای جوانی در راه خدا بدهد و در مصیبت آن صبور باشد، ثوابش از تربیت هفتاد فرزند صالح که در رکاب امام مهدی(عج) هم باشند، بیشتر است.

موحدی تصریح کرد: مومنان نباید از گرفتاری‌ها خسته شوند چرا که در روایت است خدا از مومنین دفاع می‌کند و هر که خدا را یاری کند خدا او را یاری می‌کند.

*بسیج در امتداد عاشوراست

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این دیدار ضمن تسلیت ایام محرم گفت: تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم به معنای این است که بسیج در امتداد عاشورا است.

سرهنگ سعید سعیدی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس خاطرنشان کردند: حضور پرسنل در نماز جمعه، صبحگاه مشترک، سرکشی از خانواده شهدا وغبارروبی گلزار شهدا برخی از برنامه‌های اجرایی سپاه در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات