فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر با اشاره به اینکه مسؤولان ما امروزه در مقابل شهدا مسؤولیت‌هایی دارند، گفت: از مسؤولان انتظار داریم که مرعوب دشمن نشده و امید داشته باشند و این امید را به جوانان نیز منتقل کنند.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۹۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد جعفری  با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و اظهار کرد: رژیم صدام بعد از انقلاب اسلامی ایران که هنوز انقلابی نوپا و جوان بود با نیت پلید و حمایت‌های استکبار جهانی به کشور ما حمله‌ور شد.

وی با اشاره به 31 شهریور سال 59 تصریح کرد: جنگ تحمیلی در حالی به کشور و مردم ما تحمیل شد که انقلاب اسلامی جوان بود و در حالی که جدید‌ترین امکانات و سلاح‌ها و نیروی انسانی در اختیار رژیم صدام قرار داشت اما مردم ما، سپاه، بسیج و... از همان روزهای اول دفاع را در مقابل رژیم عراق شروع کرده و با 8 سال جان‌فشانی و رشادت حماسه دفاع مقدس را رقم زده و پیروز میدان شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر اظهار کرد: غرب و آمریکای جهانخوار ادعا داشتند چند روزه پیروز شوند و نظام و اهداف انقلاب را که با اهداف آمریکا هم‌خوانی نداشت از بین ببرند و بر این اساس از صدام حمایت کردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام، آن انسان‌های بزرگوار که از جان خود که مهمترین چیز انسان است گذشتند تا وطن را از لوس بیگانگان پاک کنند و در سایه ایمان، وحدت، اتکا به خداوند و ولایت‌مداری با داشتن روحیه شهامت و شجاعت توانستند انقلاب، وطن و ناموس میهن را حفظ کنند و مردم ما عزت خود را به رخ استکبار جهانی بکشند که موضوع مهم و جدی است و نشان دهنده رسیدن به بصیرت می‌باشد.

جعفری با بیان اینکه مسؤولان ما امروزه در مقابل شهدا، کسانی که از اهداف، آرزو‌ها و خانواده خود گذشتند، تا انقلاب و ارزش‌های آن حفظ شود مسؤولیت‌هایی دارند، تصریح کرد: از مسؤولان انتظار داریم که مرعوب دشمن نشده و امید داشته باشند و این امید را به جوانان نیز منتقل کنند.

وی رسیدن به خودباوری و خود‌اتکایی ملت و مسؤولان و موفقیت‌های بسیار دیگر در زمینه نانو و علم روز را از دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: معنویت، ایمان، ولایت‌مداری سبب رقم زدن پیروزی بزرگ شد و وظیفه ما این است که درجهت ارج گذاری به خون پاک شهدا فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم که شهدای مدافع حرم این مهم را یادآوری می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر با تاکید بر اینکه نسل جوان باید فرهنگ دفاع مقدس را در خود نهادینه کنند، خاطر‌نشان کرد: لازم است این ایام را گرامی بداریم و حس خود‌کم‌بینی و ناتوانی که دشمن به دنبال آن است را از بین ببریم و به جوانان ثابت کنیم که می‌توانند به رشد، توسعه و موفقیت برسند.

این مسؤول از برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه اصلی و برنامه‌های فرعی دیگر خبر داد که شامل برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، برگزاری صبح‌گاه مشترک نظامی و انتظامی، نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری مجمع بسیج شهرستان، دیدار با خانواده‌های شهدا می‌باشد.

جعفری برگزاری اردوهای جهادی، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، تقدیر از تولید‌کنندگان اقتصاد مقاومتی، تجلیل از رزمندگان، برگزاری مراسم آبروی محله ( برگزاری یادواره شهدا در منازل شهدا)، برگزاری مسابقات ورزشی و... از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها