امام جمعه شهرستان قائم‌شهر گفت: اسلام، امام و شهداء برای ملت ما عزت به ارمغان آوردند و سزاوار است تا مسؤولان ما هوشیار باشند تا از این امانت مراقبت کرده و آن را به نسل‌های آینده انتقال دهند.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۵۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان به همراه  فرماندار و تنی چند از رؤسای دستگاه‌های اجرایی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس با آیت‌الله معلمی دیدار کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی است، اظهار کرد: اگر این دلاوری‌ها و پشتیبانی‌ها از سوی رزمندگان وجود نداشت قطعاً آسیب جبران ناپذیری می‌دیدیم.

آیت‌الله علی معلمی افزود: از خودگذشتگی رزمندگان ما در جبهه‌های حق علیه باطل ریشه در فرهنگ عاشورایی داشت و اگر امروز می‌توانیم از مؤفقیت در جنگ تحمیلی به خوبی دفاع کنیم دلیل آن وجود همین فرهنگ در باورها و اعتقادات دینی ما است.

وی تصریح کرد: باید هرساله ایام دفاع مقدس را گرامی داشت و آن را بازخوانی کرد و به این بی‌اندیشیم که شرایط گذشته چه بود و از چه عبور کردیم و به کجاها رسیدیم.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر، با بیان اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری باید ببینیم طبق رابطه امام و انقلاب ما امروز در کدام بخش پیشرفت داشته و در کدام بخش عقب ماندگی داریم، اظهار کرد: این حقیقتی است که اگر مراقب آن نباشیم، اهداف یکی پس از دیگری از بین می‌رود.

معلمی ادامه داد: برای اینکه اهداف انقلاب و امام(ره) از دست نرود باید هوشیار عمل کرد و نگاه به گذشته، حال و آینده را به‌طور هم‌زمان داشته باشیم تا کاستی‌ها را جبران کرده و رو به جلو حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه ملت مسلمان باید سعی کند ضمن مراوده با همه کشورها، روی پای خود بایستد و به کسی اتکاء نکند، اظهار کرد: ملت ایران می‌تواند سعی کند مسائل علمی خود را به پیش ببرد و مسائل دفاعی خود را تقویت کند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر در پایان گفت: اسلام، امام و شهداء برای ملت ما عزت به ارمغان آوردند و سزاوار است تا مسؤولان ما هوشیار باشند تا از این امانت مراقبت کرده و آن را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها