برمر بابیان اینکه سر استقامت ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا و فرهنگ حسینی بود، اظهار کرد: ما درس آموخته این مکتب هستیم.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۴۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد برمر در صبحگاه مشترک و سان نیروهای نظامی و انتظامی که در مجموعه سپاه سیمرغ برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطر امام و شهدا همچنین تسلیت ایام ماه محرم، اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ هزار شهید، بیش از ۶ هزار مفقودالاثر و ۶۰۰ هزار جانباز طی هشت سال مقدس تقدیم مسیر پاسداری از ارزش‌های متعالی اسلام شده است.

وی افزود: اصلی‌ترین انگیزه قیام خونین امام حسین (ع) اصلاح دین جدشان و احیای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در این جمع باشکوه بخشی از توانمندی‌های علمی، دانش‌بنیان و دفاعی شهرستان به نمایش درآمده که مرکز ثقلش دانشگاه علمی و کاربردی سیمرغ است، تصریح کرد: ماه محرم به ما درس ایثار، مقاومت و پایداری داد.

برمر بابیان اینکه سر استقامت ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا و فرهنگ حسینی بود، اظهار کرد: ما درس آموخته این مکتب هستیم.

وی افزود: عصبانیت رئیس‌جمهور امریکا در نتیجه مقاومت و رشادت رزمندگان و مردم عزیز ایران در صحنه‌های مختلف کشور بوده و هست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه دشمن در سال‌های دفاع مقدس در مقابل ایمان و اراده رزمندگان مطلقاً متکی به ارابه‌ها و ماشین‌های جنگی خودش بود، تصریح کرد: ایمان و اراده رزمندگان به‌خوبی پاسخ داد و ارابه جنگی دشمن را اسیر خودش کرد.

وی افزود: امروز هم رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی که مدافعان حرم هم در این جبهه قرار دارند توفیقات بزرگی به دست آوردند.

برمر با بیان اینکه مدافعان حرم عصاره امت‌های پیشین‌اند، اظهار کرد: همه انبیا در آرزوی آمدن نسلی از رزمندگان چون مدافعان حرم بودند.

وی در پایان گفت: یاد و نام همه شهدای مرزبان، عرصه قضاوت و عدالت، عرصه امنیت و شهدای مدافع حرم را گرامی می‌داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها