نماینده بابل با بیان اینکه پیام معنادار سالار شهیدان برای بشریت که در دفاع مقدس تجلی یافت و درس آزادگی، خدا باوری و حق‌مداری بود، افزود: شایسته است در مراکز آموزشی، علمی و فرهنگی کشور به‌عنوان آموزه‌های تربیتی انسان‌ساز مورد توجه بایسته قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۴۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین نیازآذری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس، بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس و آغاز محرم حسینی شور و شعور خاصی در کشور دمیده است و این مناسبت‌های ارزنده هر یک نقش و درس‌های مهمی برای پیشرفت و تعالی جامعه دارند.

وی با بیان اینکه پیام معنادار سالار شهیدان برای بشریت که در دفاع مقدس تجلی یافت و درس آزادگی، خدا باوری و حق‌مداری بود، افزود: شایسته است در مراکز آموزشی، علمی و فرهنگی کشور به‌عنوان آموزه‌های تربیتی انسان‌ساز مورد توجه بایسته قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: امام حسین (ع) نماد و الگوی بی‌بدیل بشریت برای زیست مومنانه چراغ راه انسانیت و خداباوری است که امت انقلابی و رزمندگان سلحشور ما این درس الهی را در دفاع مقدس به‌خوبی به منصه ظهور رساند.

نیازآذری تصریح کرد: هم‌اکنون که کشور در شرایط حساس جهانی و منطقه‌ای قرار دارد باید با تأسی از آموزه‌های تعالی بخش عاشورای حسینی و با الهام از آرمان‌های شهدا بر انسجام و خودباوری ملی تأکید کرده و با اقتدار مرزهای دانش را با هدف تقویت اقتدار ملی حراست کنیم.

وی بیان کرد: امروزه تعلیم و تربیت و کسب علم و معرفت بهترین معروف است و تلاش برای پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی کمتر از جهاد در راه خدا نیست که باید سنگر علم و دانش را با تلاش جهادی حفظ و تقویت کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران یادآور شد: مردم انقلابی مازندران که از دیرباز از دوست‌داران خاندان عصمت و طهارت بوده‌اند امسال نیز باشکوه خاصی خیمه‌های عزا را در سوگ آل‌الله برپا می‌کنند و با تأسی از فرهنگ حسینی بر حفظ ارزش‌ها تأکید ویژه خواهند داشت.

نیازآذری اظهار کرد: انتظار مجمع نمایندگان از مبلغان مذهبی، حوزه‌های علمیه، اساتید دانشگاه‌ها و فرهنگیان و ایثارگران این است که به مقوله آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته باشند و به مبارزه با فساد،کژی‌ها و منکرات سیاسی،اقتصادی و اجتماعی که از جمله رهنمودهای مقام معظم رهبری است در هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر اهتمام کنند.

وی با بیان اینکه تقارن ماه‌محرم و هفته دفاع‌مقدس ترسیم‌کننده ایستادگی ملت مقاوم ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است، افزود: به ترامپ بداندیش و یزیدیان زمان اعلام می‌کنیم ما فرزندان عاشورا هستیم و پای حفظ ارزش‌ها و انقلاب اسلامی تا پای جان می‌ایستیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در پایان گفت: اعضای مجمع نمایندگان مازندران با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از شهدای مدافع حرم برای همه فضلا و حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان سال تحصیلی سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها