خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

همایش بزرگ بسیجیان نهاوند برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اجرای ۱۶۰ برنامه متنوع طی هفته دفاع مقدس در نهاوند گفت: چهارشنبه پنجم مهرماه برگزاری همایش بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند را خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۸۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

همایش بزرگ بسیجیان نهاوند برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی امروز در دیدار کارکنان سپاه و نیروی انتظامی و مسئولین شهرستان با امام جمعه نهاوند اظهار داشت: ایران زمانی مورد هجمه و تجاوز دشمن قرار گرفت که در سال‌های اولیه انقلاب به سر می‌برد و هنوز سر و سامانی نگرفته بود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: باید رشادت‌های رزمندگان اسلام برای نسل جوان امروز بازگو و بازخوانی شود تا بیشتر با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی حرکت کردن در مسیر انقلاب  از وظایف امروز ما است که باید آن را در رأس امور قرار دهیم.

وی از اجرای ۱۶۰ برنامه متنوع فرهنگی اجتماعی سپاه در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: هدف ما از اجرای این برنامه ها انتقال فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت طلبی به نسل جوان و نوجوان شهرستان است تا در مقابل جنگ نرم، جنگی که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است، آنها را بیمه کنیم .

کریمی اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس برگزاری همایش بسیجیان و یادواره های شهدا و سر کشی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان در صدر کارهای ما خواهد بود .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت : چهارشنبه پنجم مهرماه برگزاری همایش بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند را خواهیم داشت و همچنین دو یادواره شهدای گیان و فیروزان نیز برگزار می‌شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار