خبرهای داغ:
ساختمان جدید سپاه ناحیه دامغان که با عنوان شهدای مدافع حرم نام گذاری شده است طی آئینی همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور سردار شاهچراغی، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان دامغان رسماً به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۸۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، فرمانده سپاه ناحیه دامغان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه ساختمان جدید شهدای مدافع حرم سپاه ناحیه دامغان تحت عنوان تجمیع واحدها در دو طبقه و با ۲۱ اتاق  است، ابراز داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

محمد خوشقدم با بیان اینکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت شهدا و رزمندگان اسلام است، افزود: دفاع مقدس سند پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و این هفته فرصتی شد تا با نام مبارک شهدای مدافع حرم این ساختمان افتتاح و به بهره برداری برسد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان از اجرای ۱۱۰ عنوان ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و ابراز داشت: هفته دفاع مقدس یادآور کسانی است که با نثار خون خود برای آبیاری درخت انقلاب اسلامی ایران همت کردند.

خوشقدم در ادامه تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ پیروزی و سربلندی است که باید نه تنها در این دوران بلکه همواره قدردان آن باشیم اگر ایثارگری شهدا و رزمندگان اسلام نبود امروز باید با داعش در داخل خاک کشور می جنگیدیم لذا امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: ۱۶هزار رزمنده دفاع مقدس دامغانی در بیش از ۲۰ عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند و ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند لذا باید همواره قدردان این ایثارگری و جان فشانی های آن ها باشیم.

 شهیدان سید علی اصغر شنایی، مهدی خراسانی، سعید علیزاده برمی از شهدای مدافع حرم دامغان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها