مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران با ارسال نامه‌ای به گمرک ایران شرایط جدید صادرات گل را اعلام کرد که در مقایسه با گذشته آسان شده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۵۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

 

 

 

به گزارش  خبرگزاری بسیج، علی علی‌آبادی فراهانی مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران با ارسال نامه ای به علی اکبر شادمانی مدیر کل دفتر صادرات گمرک ایران شرایط جدید صادرات گل و گیاهان زینتی از کشور را بر اساس درخواست وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که شرایط صادرات این محصول به مراتب در مقایسه با گذاشته راحت تر شده است.

در این نامه آمده است: 

به پیوست تصویرنامه شماره 96/501/2305 مورخ 1396/5/28 معاونت محترم توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، موضوع عدم نیاز به اخذ مجوز صادرات برای گُل‌های زینتی با رعایت سایر مقررات و ضوابط مربوطه ارسال می‌گردد. خواهشمند است دستور فرمایید مراتب را یادداشت و به گمرکات اجرایی ابلاغ فرمایید.

بنابراین گزارش، اسامی این گل و گیاه های زینتی شامل رز، میخک، آنتوریوم،وریزیا، ارکیده، ژرپرا،داوودی، لیسیانتوس، لیلیوم،گلایول، زنبق، لاله، سنبل آماریلیس، شیپوری،کوکب، آلسترومریا، فیکوس، فیتونیا،سیکلامن، اریکا،بنت انقنسول،بگونیا،ایمپیشن، شمعدانی، فوشیا، سانسوریا، کاکتوس و گیاهان گوشتی است.

ارسال نظرات