دهقان با اشاره به اظهارات سخیف" ترامپ" رئیس جمهور امریکا در سازمان ملل واهانتهای وی به مرد م وکشور ایران بیان داشت : با توجه به این موضع گریها و اهانتها مانباید بد نبال برجام باشیم وکار برجام دیگر تمام است ومسئولین ما باید به نشانه اعتراض این جلسه راترک می کردند.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۱۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) درجمع کارکنان ناحیه ثارالله مطالبی را ایراد نمود.
مهدی دهقان در این جلسه ضمن تسلیت ماه محرم، ماه حزن واندوه اهل بیت (ع) و شیعیان، اظهارداشت: ما باید اهداف و قیام امام حسین (ع) راکه همان امر به معروف ونهی از منکر و اقامه نماز بود در جامعه گسترش دهیم و سعی کنیم در این ماه عزاداری‌ها یمان واقعی گردد و بحث منیت و ریاکاری در هیئت‌ها نباشد و برای رضای خدا کاری را انجام دهیم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ان شاءالله وعاظ و روحانیون محترم در اول منبرهایشان احکام سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را برای مردم و جوانان بیان کنند و آن‌ها را نسبت به منکرات و مشکلات جامعه هوشیار سازند تا در دام منکرات نیفتند.
وی همچنین اظهار امید واری کرد: در دهه محرم ما باید عبرت‌های عاشورا و قیام امام حسین (ع) را دنبال کنیم و فقط این نباشد که به عزاداری وگریه برمصیبت ها‌ی امام حسین (ع) اکتفا کنیم.
فرمانده ناحیه ثارالله در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس وتقارن آن با ماه محرم اظهار داشت: ما باید ازاین فرصت این ماه استفاده لازم راببریم و به بیان جانفشانی‌ها و رشادت‌های ایثارگران و جانبازان و آزادگان بپردازیم و بدانیم که اگر محرم و صفر نبود دفاع مقدس هم نبود واگر نبود این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها این آرامش و امنیتی که الان داریم همه این‌ها به برکت خون شهداء و رشادت‌های رزمندگان دردوران دفاع مقدس است که باعنایت آقا امام زمان (عج) نصیب ما گردیده است.
دهقان در پایان با اشاره به اظهارات سخیف" ترامپ" رئیس جمهور امریکا در سازمان ملل واهانت‌های وی به مرد م. وکشور ایران بیان داشت: با توجه به این موضع گری‌ها و اهانت‌ها مانباید بد نبال برجام باشیم وکار برجام دیگر تمام است ومسئولین ما باید به نشانه اعتراض این جلسه راترک می‌کردند.
ارسال نظرات