مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد ، ازاجرای برنامه هایی در سطح استان در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۲۹۹۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "جواد دهقانی" مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد گفت: درهفته دفاع مقدس با توجه به اینکه ماه محرم هم هست، توجه به برگزاری برنامه‌های عبادی و معنوی در دستورکار قرار گرفته است و برنامه‌های هفته دفاع مقدس هم با محوریت شعار سال «تولیدواشتغال» برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس که فرمودند: (دائم بیدار با شید و خودتان را در سنگر ببینید و خود را در مقابل یک دشمن غدار، زخم خورده، خشمگین و به شدت ناراحت از اینکه نتوانسته کاری ببینید وهوشیاریتان را حفظ کنید).
دهقانی ادامه داد: امروز این تکلیف ما بعد از دفاع مقدس است که معظم‌له چند سال است مکرر در صحبت‌هایشان این مباحث ومشکلات اقتصاد مقاومتی را جنگ اقتصادی مطرح کردند که تکلیف ما را بسیار سخت‌تر می‌کند.
مسئول بسیج سازندگی با بیان اینکه جلسات متعددی با برخی از مدیران استان جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت:برپایی جشنواره ونمایشگاه اقتصاد مقاومتی محصولات کشاورزی و رونمایی از محصولات صنایع دستی کارآفرینیان که در تابستان در پایگا ههای مقاومت بسیج ناحیه ثارالله زیر نظر بهترین مربیان فنی وحرفه‌ای وجهاد کشاورزی مهارت کسب کرده اند از اهم برنامه‌های اجرایی در این هفته می‌باشد.
این مقام مسئول ادامه داد: از روحانیون جهادگر، همچنین اردو‌های جهادی طرح هجرت ۳ باتوجه به بازگشایی مدارس در این روز از بسیجیان، دانشجویان و دانش‌آموزان تأثیرگذار دراین اردوه‌ها تجلیل می‌شود.
وی ادامه داد:همچنین از ایثار خانواده‌های معظم شهدای جهادگرو جانبازان تجلیل شده و میثاق با شهداء وغبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد در هفته دفاع مقدس که انجام می‌شود.

جواد دهقانی اضافه کرد: در این هفته از جانبازان، آزادگان، خبرنگاران پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین جهادگران جهاد سازندگی و خانواده شهدا دعوت خواهد شد تا در مانور رزمی (عملیات بیت المقدس ۷) که در پارک کوهستان یزد برگزار می‌شود حضور یابند.
وی بابیان اینکه برای بانوان دو برنامه در هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است، گفت: یکی از این برنامه‌ها جلسات تقدیر وتشکر از بانوان فعال عرصه‌های اقتصاد مقاومتی ومشاغل خانگی که اصلی‌ترین برنامه بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد است وحضور مشاوران اموربانوان در گروه‌های اردو‌های جهادی یک روزه است که در آن نقش زنان درهمه عرصه‌ها و در دفاع مقدس تبیین شده است برگزارخواهد شد و همچنین گردهمایی یکصد نفری بانوان است برای بازدید برنامه فصل شیدایی که البته این برنامه دوم هنوز قطعی نشده است.

ارسال نظرات