خبرهای داغ:
برگزار می شود:

همایش عاشوراییان در شهر الوند

به همت حوزه شهید رجایی، هئیت رزمندگان اسلام و بسیج هنرمندان شهرستان البرز در محوطه پارکینگ میدان لاله برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۲۹۹۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و هفته دفاع مقدس همایش عاشوراییان به همت حوزه شهید رجایی، هئیت رزمندگان اسلام و بسیج هنرمندان شهرستان البرز در محوطه پارکینگ میدان لاله برگزار می شود.
ابراهیم خمسه ای فرمانده حوزه شهید رجایی به عنوان مسوول برگزاری این مراسم در حاشیه این همایش در گفت و با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت : طی سال های اخیر در ماه محرم در فلکه لاله کمبود هایی احساس می شد که تصمیم گرفته شد که با کمک هئیت رزمندگان اسلام و بسیج هنرمندان این همایش برگزار شود .
خمسه در ادامه افزود : این مراسم از 30 شهریور به مدت 11 شب در محوطه پارکینک فلکه لاله برگزار می شود .
مسوول برگزاری همایش عاشوراییان افزود : در این همایش برنامه های متنوعی برای عزاداران در نظر گرفته شده است که یکی از این برناه ها غرفه برای کودکان است و غرفه های محصولات فرهنگی و ایستگاه صلواتی .
وی بیان داشت : از دیگر برنامه های این همایش سخنرانی حجت السلام خمسه ای مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در شهر قزوین است وی نمایش تئاتر از دیگر برنامه های این همایش بیان کرد .
فرمانده حوزه شهید رجایی ضمن گرامیداشت یاد شهدا افزود : تقارن ماه محرم و دفاع مقدس باعث شد که هرشب از شهید دفاع مقدس کنار شهدای کربلا نام برده شود و کتاب یا آثار شهیدی جهت ترویج فرهنگ شهادت و شهادت طلبی دربین جوانان توزیع شود .

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار