خبرهای داغ:
چشم های ۲۲۰ دانش آموز محروم، در آستانه سال تحصیلی جدید و شروع مدارس چشم به راه دستهای نوازشگری است که همواره مهربانی را بین خود و همنوع خود تقسیم می کنند.
کد خبر: ۸۹۲۲۹۸۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

قربانعلی ملاحسنی، رئیس کمیته امدا امام خمینی(ره) شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگاربسیج اظهار کرد : کلید جشن عاطفه ها در شهرستان آبیک از اول شهریور ماه زده شده است و مکاتبات و جلسات لازم با شرکت‌ها، ادارات و افراد متمکن شهرستان آبیک انجام شده است.
وی افزود: ۲۲۰ دانش آموز در شهرستان آبیک تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که در تلاشیم تا آغاز سال تحصیلی جدید کلیه لوازم مورد نیاز این دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی آماده شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبیک عنوان کرد: جشن عاطفه ها با شعار “مهر در انتظار همدلی” امروز(پنجشنبه) در شهرستان آغاز شده است که ۴ پایگاه به صورت ثابت برای جمع آوری کمک های مردمی برای کمیته امداد خود شهرستان دایر شده است.
ملاحسنی افزود: همچنین ۳ پایگاه ثابت برای مرکز نیکوکاری ولیعصر و ۲ پایگاه برای مرکز نیکوکاری شهر خاکعلی جهت جمع آوری کمک های مردمی در شهرستان دایر شده است.
وی اضافه کرد: ۳۰ مسجد و ۱۵ پایگاه بسیج حوزه کارمندی و کارگری برای مشارکت در جشن عاطفه ها فعال شده است.
این مسئول تصریح کرد: جشن عاطفه ها امروز ۲۳ شهریور ماه و فردا جمعه ۲۴ شهریور ماه به مدت ۲ روز در پایگاه های کمیته امداد، بسیج و مساجد برگزار می شود و فردا نیز کمک های مردمی با استقرار پایگاه های کمیته امداد در مصلی برگزاری نماز جمعه جمع آوری می‌شود.
ملاحسنی اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که در سال جاری کمک های مردمی در جشن عاطفه به یکصد و ۴۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی برسد که بین ۲۲۰ دانش آموز آبیکی توزیع خواهد شد.
وی افزود: کمک های نقدی به حساب خانواده های زیرپوشش کمیته امداد که دارای فرزند دانش آموز هستند واریز می شود و کمک‌های غیر نقدی نیز بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک با اشاره به کمک‌های الکترونیکی مردم بیان کرد: کمک های مردمی به صورت الکترونیکی نیزجمع آوری می شود که مردم نیکوکار شهرستان آبیک می توانند با شماره گیری #۲۸۳*۸۸۷۷* کمک های خود با هر مبلغی به صورت آنی از این سامانه واریز کنند.
وی در پایان با بیان اینکه برگزاری جشن عاطفه ترویج فرهنگ دوستی و مهربانی در بین مردم است، خاطر نشان کرد: جشن عاطفه ها این فرصت را برای کمک هرچه بیشتر مردم به نیازمندان به ویژه دانش آموزان نیازمند فراهم کرده است.
6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها