خبرهای داغ:
به بهانه تنبیه کارگران برای دریافت حقوق:
اقدامات نسنجيده برخي از دستگاه ها در كشور در خصوص برخورد با كارگران همواره در برخي از رسانه ها طنين انداز مي شود روح و جسم هر انسان با وجداني را مي آزارد.
کد خبر: ۸۹۲۲۹۸۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اقدامات نسنجيده برخي از دستگاه ها در كشور در خصوص برخورد با كارگران همواره در برخي از رسانه ها طنين انداز مي شود روح و جسم هر انسان با وجداني را مي آزارد.
برخورد با كارگران معدن طلاي آق دره، برخورد با كارگران هپكو اراك و آذراب در اين روزها سولاتي را در ذهن متبادرمي كنند كه جرمشان چيست؟ و به كدام جرم با ضربات باتوم پاسخ آنها داده مي شود.
شوراهاي تامين استان ها چه كار دارند انجام مي دهند؟ مجلس شوراي اسلامي چرا تحركي در اين خصوص ندارد. ظلم و بيداد بر گرده مستضعفين از جانب هيچ كس پوشيده نيست. مسئولان بترسند از هشدارهاي امام مستضعفان و رهبري انقلاب. خوي اشرافيت و كاخ نشيني در بدنه مديران جمهوري اسلمي نفوذ كرده است.
كارگراني كه بيش از چندين ماه و يا سال حقوق و دستمزد ناچيز خود را نگرفته اند و خانواده ايشان با سيلي صورت خود را سرخ نگه مي دارند و مسئولان خبراز رشد 13 درصدي و يا بزرگترين رشد اقتصادي جهان مي دهند. شكم هاي گرسنه زيادي ازدست ظلم و بي تدبيري برخي ها دست هايشان به سوي خداست.
رهبرانقلاب هرچه فرياد مي زند كه اقتصاد مقاومتي متعاقب آن همه مديران جامعه هم تكرار مي كنند تا جايي كه معظم له به اين موضوع اتغراض كردند و خواستار كار عملي به جاي حرف درماني شده اند. گناه كارگران چيست؟ در جامعه اي كه به خاطر فقر و تحريم عده اي حقوق هاي نجومي چند ده ميليوني مي گيرند و اختلاس هاي ميلياردي را يدك مي كشند مي شوند ذخيره هاي نظام و انقلاب و امانتداراما كارگراني كه با تن و گوشتت خود جان مي دهند تا اندك مزدي براي زنده ماندن بردارند به عنوان مجرم با آنان برخورد مي شود.
وقتي مرفهين بي درد در شوراي تامين جلسه داشته باشند نتيجه اي جز سركوب فقرا و مستضعفين ندارد. دست فروشي در گوشه اي از كشور با ضرب و شتم ماموران شهرداري كشته مي شود. اما كساني كه هزاران ميليارد تومان دزدي واختلاس كردند و مسبب اصلي دستفروشي مستضعفين هستند فراتر از قانون به آنان رسيدگي و در زندان با استخر و سونا،اينترنت و مرخصي هاي بلند مدت و انگاركه در هتل يا ضيافت دعوت شده اند .
امروز كاخ نشينان بر كوخ نشينان برتري يافته اند كه در دوران رنج و بحران در خارج به سياحت پرداختند و امروز بيش از همه براي ميراث خواراي طلبكار شده اند.دزد و اختلاسگر و قاچاقچي را مظلوم و امانتدار ذخيره انقلاب مي نامند همانهايي كه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: خائن هستند و لياقت ماندن بر پست هاي مديريتي را ندارند و برخلاف گفته رهبر انقلاب در مناصب ديگر منصوب شدند و مستضعفيني كه امام راحل فرمودند: من يك تارموي كوخ نشينان را به تمام دنياي كاخ نشينان عوض نمي كنم امروز براي گرفتن حق خود و لقمه ناني كه از گرسنگي نميرند زير ضربات باتوم مرفهين بي درد در حال له شدن هستند.
وقتي مسئوليت از نظر برخي ها محل بده بستان شود وبراي خانواده و اطرافيان دكاني پرسود شود اعتماد مردم به نظام از بين خواهد رفت. آيا مسئولان سراغي از خانئواده كشته شده دست فروش توسط ماموران شهرداري گرفته است. رها شدگي مردم و واگذاري مشكلات آنان به خودشان نشانه هاي خطرناكي از انفجارخواهد بود كه برخي ها هنوز از خواب غفلت بيدارنشده اند.
ساخت اقتصاد ايران و درآمد زايي براي خانواده ها هيچچ مشكلي ندارد و بسيار راحت بوده اما ژن هاي نا مشروع در مديريت كشور اجازه عرض اندام به هيچ كس را نمي دهند.
سالانه 300ميليارد تومان از طريق گمرك ايران تيغه برف پاكن وارد ايران مي شود كه مي تواند بيش از 10 هزار نفر را به اشتغال پايدار برساند. ميزان دفتر خود كار و لوازم التحرير چنانچه در داخل ساخته شود و از واردات جلوگيري شود بيش از 500 هزار شغل مستقثقيم وغير مستقيم ايجاد كرده و بسياري از معضلات را حل مي كند.
بيش از يك ميليون نفر در بحث پوشاك و لباس مي توانند اشتغال پايدار داشته باشند و سالانه 40 ميليون تخته چادر زنانه در ايران به قيمت 4000ميليارد تومان گردش مالي به فروش مي رسد كه سود خالص آن به جيب وارد كننده هاي ژن خوب مي رود و اشتغال 300 هزار نفري را از كشور گرفته اند و يا در خصوص توليد كفش بيش از 40هزار نفر اشتغال مستقيم دارد كه در اختيار بازار هاي خارجي قرار گرفته است.
ايران نيازي به نفت ندارد و اگر مديران لايق ومردمي داشته باشد اقتصاد ايران قابل رقابت با چين و آمريكا خواهد بود.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها