خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش منطقه یک استان قزوین:
مدیر آموزش و پرورش منطقه یک استان قزوین گفت: ما باید نسلی خداجو را تربیت کنیم که همواره مستقل، آزادی‌خواه و سازنده در مسیرالهی قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۹۲۲۹۲۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شمس الله غلامی مدیر آموزش و پرورش منطقه یک استان قزوین در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهر اقبالیه ضمن تشکر از توجه مردم به مسائل دینی و عبادی، ایام را متعلق به امام حسین(ع) دانست و با یادآوری خاطره شهدای انقلاب اسلامی از خداوند خواست با درک واقعی چگونه زیسن، یاد دادن و آموختن در مسیر الهی قرار گیریم.
وی گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس رسالت و وظیفه خود را دفاع از حق و حقوق مملکت می‌دانستند و این ایمان به خدا و اعتقاد قلبی در شهدا الگویی است که ما هرگز فراموش نخواهیم کرد.
غلامی اظهار کرد: ما باید نسلی خداجو را تربیت کنیم که همواره مستقل، آزادی‌خواه و سازنده در مسیرالهی قرار بگیرد که؛ نگاه ما و اهداف قیام کربلای ما همین بوده است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه یک استان قزوین ضمن تشکر از امام جمعه شهر اقبالیه و اعضا شورای دوره چهارم شهر اقبالیه به جهت زحمات و تلاش‌های زیادی که در چهار سال گذشته داشتند عنوان کرد: به جهت ارتباطات خوب و مفیدی که با اعضا شورای سابق شهر اقبالیه داشتیم توانستیم فضای مناسبی را برای آموزش و پرورش این شهر ایجاد کنیم.
وی اظهار کرد: آموزش و پرورش به دنبال تغییر و تحول چند ساله است و این جز برنامه‌ها و فعالیت‌ها ما در دستگاه فنی است و این تغییر زمانی حاصل می شود که مردم شهر قبالیه با مدیران و معلمان ارتباط و همکاری خوبی داشته باشند تا بتوانیم فضای لازم را برای تعلیم و تربیت دانش آموزان ایجاد کنیم.
غلامی افزود: این تغییر آموزشی، فرهنگی و پرورشی است و توجه به مسائل پرورشی و آموزشی از جمله نماز نکاتی است که دانش آموزان را در بحث رشد شخصیت و تعالی به نحو شایسته ایجاد خواهد کرد که امیدواریم والدین به عنوان مدیران خوب در خانواده این تحولات را جز وظایف خود بدانند.
وی گفت: با توجه به اینکه قشر تحصیل کرده و دانش آموز در اختیار ما قرار دارد و نیز با توجه به تفاوت‌های فردی که این قشر آسیب پذیر دارند؛ والدین می‌توانند که به کمک معلمان مسیر را بهتر و هموارتر کنند تا بتوانیم یک خانواده سالم، پویا، سازنده و اخلاق محور داشته باشیم.
غلامی در پایان بیان کرد: آموزش و پرورش منطقه یک استات قزوین موفق به کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد در مسائل تربیتی، آموزشی و عمرانی شد که قسمتی از این فعالیت‌های عمرانی توسط اعضا شورای دوره چهارم صورت گرفت، از جمله؛ ساخت دو مدرسه، توزیع بیش از ۶۰۰ میز و صندلی برای دانش آموزان، استاندارد سازی چهار واحد آموزشی، آسفالت ۱۴ واحد دانش آموزی به وسعت ۱۶۰۰۰ متر به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان که در چهار سال گذشته صورت گرفت.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها