خبرهای داغ:
فرماندار نهبندان با توصیه به دانش آموزان جهت فراگرفتن علم و دانش گفت: مهر را با مهربانی،محبت و معنویت آغاز نموده و شما دانش آموزان درس بخوانید و ما هم کار و تلاش می کنیم تا موجبات موفقیت ، رشد و شکوفایی ایران اسلامی را فراهم نماییم.
کد خبر: ۸۹۲۲۹۰۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اصغر نظافت فرماندار نهبندان در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) گفت:فصل آموزشی تعلیم و تربیت و مهر و مهربانی که تقارن با هفته دفاع مقدس است یادآور خاطرات و دلاور مردی های دانش آموزان رزمنده و مجاهدی است که در جبهه های نبرد حق علیه باطل جنگیدند تا ما امروزه در سایه امنیت در رفاه و آسایش باشیم.

وی افزود: در سی و یکم شهریور 59 جنگ برما تحمیل شد و 8 سال به طول انجامید که ما بیش از 240 هزار نفر شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردیم، همه اقشارمختلف در دفاع مقدس نقش داشته اند و با اهدای خون 23000 دانش آموز شهید شاهد برجستگی سهم دانش آموزان در دفاع مقدس هستیم.

نظافت تصریح کرد:جنگ در همه زمان ها جاری بوده و است چرا که از همان ابتدای خلقت کفر و استکبار درجنگ و تضاد با اسلام و حقیقت بوده اند و وظیفه ما این است که همیشه در وضعیت دفاعی باشیم.

فرماندار نهبندان اظهار داشت: فرهنگ ما ایرانیان یک فرهنگ غنی است که رئیس جمهور کشور ما با فرهنگ برخاسته از تعالیم دینی و ملی و با تاسی گرفتن از این فرهنگ ،مودبانه و ادیبانه پاسخ یاه گویی های رئیس جمهور بی عقل و منفور آمریکا را در سازمان ملل با طمانینه و آرامش و صلابت دادند و جهان در ادبیات بین المللی متوجه شد که فرهنگ ایرانی و اسلامی فرهنگ غالبی است.

وی در ادامه بیان نمود: دفاع از فرهنگ و ارزش های اسلامی که در دست ما است ماحصل ایثار گری ها و فداکاری هایی است که تا امروز به برکت خون شهدا اتفاق افتاده است و همه بایستی با حفظ وحدت و انسجام و یکپارچه گی عمل کنیم .

وی افزود: با تعبیر رئیس جمهور ما برای دفاع از ملت و سرزمینمان از هیچ کس اجازه نمی گیریم و با کمک و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با امنیتی که شاهد آن هستیم کشور را تحویل صاحب اصلی آن بدهیم.

اصغر نظافت با توصیه به دانش آموزان جهت فراگرفتن علم و دانش گفت: مهر را با محبت و معنویت آغاز نموده و شما دانش آموزان درس بخوانید و ما هم کار و تلاش می کنیم تا موجبات موفقیت ، رشد و شکوفایی ایران اسلامی را فراهم نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها