جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

نقش سربازان در امنیت لازم و موجب نظم و انضباط در کشور می‌شود

سردار محمد مطهری بیان نمود:سرباز در امنیت یک کشور و مملکت نقش بسیار پر رنگی دارد و در ارتباط با نظام مقدس جمهور‌ی اسلامی ایران در این ۳۸ سال گذشته از انقلاب اسلامی این نقش را داشته است.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۹۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سردار محمد مطهری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در خصوص روز سرباز اظهار داشت: سرباز در امنیت یک کشور و مملکت نقش بسیار پر رنگی دارد و در ارتباط با نظام مقدس جمهور‌ی اسلامی ایران در این ۳۸ سال گذشته از انقلاب اسلامی این نقش را داشته است.
 
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: سربازان در دوران دفاع مقدس در رده‌ها و یگان‌های ارتش، سپاه، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کردند.
 
 نقش سربازان در امنیت لازم و موجب نظم و انضباط در کشور می‌شود
 
وی با اشاره به استعلامی که از مقام معظم رهبری در خصوص نام گذاری روز سرباز کرده بودند گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند: همه روز‌ها روز سرباز است بنابراین روز دوم از هفته دفاع مقدس را به نام روز سرباز نام گذاری کردند.
 
 
سردارمطهری ضمن اشاره به سخنان امام علی (ع) در خصوص سرباز که می‌فرمایند سرباز زینت یک کشور است خاطر نشان کرد: نقش سربازان در امنیت لازم و نظم وانضباط در کشور حاکم می‌شود و دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ما بود.
 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان طبق سخنان مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس که فرمودند: دفاع مقدس یک گنج است توضیح داد:حال مهم این است که ما بتوانیم این گنج را کشف کنیم و به نسل حاضر و نسل‌های آینده انتقال دهیم.
ارسال نظرات