خبرهای داغ:
مراسم آبروی محله شهید مدافع حرم ذکریا شیری با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و دیگر مسئولین در مقابل درب خانواده این شهید در اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۹۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش بسیج، همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم آبروی محله شهید مدافع حرم ذکریا شیری با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و دیگر مسئولین در مقابل درب خانواده این شهید در اقبالیه برگزار شد.
سرهنگ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان و شهدای این مرز و بوم به تاسی از ائمه معصومین همیشه در الگو گیری از آن ها خوب عمل کرده و آن را با شهادت و جانبازی خود در راه ولایت به اثبات رساندند.
وی خاطر نشان کرد: انتقال ارزش های آن دوران و اشاعه فرهنگ ایثار وشهادت بر مبنای تعالیم دینی و مکتب عاشورا پایه گذار انقلاب و همچنین ایثارگری های دوران دفاع مقدس و پس از آن است که داشته ای ارزشمند برای همه ماست که باید با جدیت در مسیر آن قدم برداریم.
آذربایجانی یادآور شد: مقام شهدا مقام والایی است که درک این مقام وجایگاه سخت است ،مقام معظم رهبری می فرماید شهدا مانند ستارگانی هستند که ما وقتی گمراه می شویم بواسطه آنان راه را پیدا می کنیم.
در پایان از خانواده شهید با حضور مسئولین تقدیر و تشکر بعمل آمد.
4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها