یک جهادگر بسیجی در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد

ساخت مسکن و حمام برای روستائیان محروم خمارلو

مهرداد فتحی گفت: در حال حاضر یکی از مهم ترین اقدانمات جهادی ما در مناطق محروم ساخت مسکن برای مستمندان و خانواده های نیازمند منطقه خمار لو است.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۸۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

مهرداد فتحی عضو گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید کاظمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و دور افتاده کشورمان اظهار داشت: گروه جهادی شهید کاظمی از سال 93 تاسیس شده و شروع به اقدامات جهادی در زمینه های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی و بهداشتی کرده است.

وی با بیان این مطلب افزود: یکی از اقدامات این گروه جهادی در حوزه عمرانی شامل ساخت خانه محرومان و ساخت حمام در شهر خودآفرین روستای خمارلو است.

این بسیجی جهادگر خاطر نشان کرد: ما برای ادامه کارهای عمرانی به همکاری مسئولان نیاز داریم که متاسفانه نهادهای عمرانی همکاری لازم را با ما ندارند.

فتحی تصریح کرد: بیشتر مناطق محروم که ما می رویم مشکلات گاز کشی، لوله کشی و تامین آب شرب و آشامیدنی دارند و ما در گروه جهادی شهید کاظمی پیگیری این مسائل را با جدیت انجام می دهیم.

عضو گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید کاظمی در پایان این مطلب گفت: در حال حاضر یکی از مهم ترین اقدانمات جهادی ما در مناطق محروم ساخت مسکن برای مستمندان و خانواده های نیازمند است.

ارسال نظرات