خبرهای داغ:
فرمانده بسیج کارمندان سپاه انصار الحسین(ع) همدان عنوان کرد
فرمانده بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیداری معاصر را باعث هزیمت دشمن دانست و گفت: این هم‌عهدی مسلمانان در جهان نابودکننده اردوگاه دشمن است.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۷۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

هم‌عهدی مسلمانان در جهان نابودکننده اردوگاه دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و ماه محرم همایش «نصیر» و گرامیداشت شهید «سوری» با هدف ارتقاء سطح آمادگی کارکنان و بسیجیان بانک مسکن استان همدان برگزار شد.

فرمانده بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این همایش با بیان جلوه‌های از فرهنگ ناب عاشورا به تبیین هفته دفاع مقدس با شاخصه‌های عاشورایی پرداخت.

سرهنگ احد امیری افزود: روز به روز با تاسی به مقتدای خود حضرت امام حسین(ع) بر ابعاد و زوایای انتخاب آگاهانه یعنی شهادت جوانان ما افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: امروز نمونه‌هایی از اوج گرفتن جوانان عاشورایی را در فضای شهادت شاهد هستیم که حیرت دنیا را برمی‌انگیزد و یک تنه یادآور حماسه بزرگ عاشورا در ابعاد وسیع برای جهان تشنه عدالت می‌شوند.

فرمانده بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: تنها راه مقابله با استکبار عبور از خط آتش در میدان به وادی آرمانی شهادت است.

وی با اشاره به درماندگی دشمن و اقدامات آنان در فضای مجازی  علیه مسلمانان در جهان ابراز داشت: این امر نشانه پیشرفت و مقبولیت و عظمت مسلمانان است.

امیری بیداری معاصر را باعث هزیمت دشمن دانست و تصریح کرد: این هم‌عهدی مسلمانان در جهان نابودکننده اردوگاه دشمن است.

وی با بیان اینکه شدت عمل دشمن به معنی آسیب پذیر بودن اوست، گفت: این ابهت سپاه اسلام را به رخ می کشاند که توانسته است کمر دشمن را در این تخاصم و تهاجم و رویارویی نابرابر بشکند.

فرمانده بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ایستادگی مزمن ناشی از قیام امام خمینی(ره) بیدادگر معاصر مسلمانان و منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد: مادامی که ما دست دشمن را می خوانیم طراحی عملیات مقابله با سختی مواجه نمی شود و اگر خدای ناکرده غافل شویم از محل غفلت آسیب پذیر خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات