خبرهای داغ:
مراسم عزاداری دهه اول محرم سپاه ناحیه برخوار با عنوان بیا دیر می شود با حضور خادمان حرم مطهر امام حسین(ع)، پایوران و نیروهای وظیفه سپاه و عموم مردم در حسینیه دوازده امام(ع) لودریچه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۶۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ مراسم عزاداری دهه اول محرم سپاه ناحیه برخوار با عنوان بیا دیر می شود با حضور خادمان حرم مطهر امام حسین(ع)،خادمان آستان امامزاده ابراهیم(ع)نرمی، پایوران و نیروهای وظیفه سپاه و عموم مردم در حسینیه دوازده امام(ع) لودریچه برگزار گردید.

حجت الاسلام محمدی گفت: کلید حل مشکلات جامعه در گرو ایمان و تقوا می باشد. تدبیر عقل بشر به تنهایی و منهای ایمان و تقوا ناکارآمد است. معنویت در جامعه اسلامی اثر مهمی دارد و نبودش خطرات مهمی دارد. باورهای دینی در جامعه هر چه بیشتر تقویت شود مشکلات جامعه کمتر است. مهمترین عامل حادثه کربلا کم رنگ شدن معنویت و تغییر باورهای دینی در جامعه اسلامی است.

وی افزود: اولین کاری که دشمن برای نفوذ و تغییر باورها انجام می دهد بحث خدا باوری و خدا تراشی در مقابل خدای واحد است. ایجاد عرفان های کاذب، ترویج تجملات در زندگی، ضربه زدن به معاد مردم از راه معاش و بی هویت و بی هدف کردن جامعه از جمله این موارد است که یاد خدا و اینکه انسان خدا را حاضر و ناظر در گفتار و عمل بداند از راهکارها مقابله با این تغییر باور می باشد.

این کارشناس دینی بیان نمود: دومین مساله برای نفوذ امامت و ولایت است و تنزل دادن امامت در حد حاکم سیاسی و مطرح کردن ولایت ناس در مقابل ولایت فقیه و اینکه مردم دین شما با زعامت ولی جوابگو نیست. با تغییر باورهای ارزشی و دینی مردم کم کم محاسبه مردم را عوض کنند و جامعه انفعالی بوجود آورند.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: امروز دشمن برای به انحطاط کشاندن جامعه اسلامی با حرکت نفوذ در لایه های گوناگون و تغییر محاسبه نبوی و انقلابی به محاسبه اموی و انفعالی و دیپلماتیکی و مخیر کردن مردم به دو ایده، باورهای ارزشی و انقلابی مردم را می خواهد تغییر دهد.

در ادامه مراسم برادر رحمتی با ذکر مداحی مصائب امام حسین(ع) و خادمان حرم امام حسین(ع) با بیان کرامات و معجزات آستان امام حسین(ع) محفل عزاداری برگزار گردید.

این مراسم تا پایان هفته ساعت 7 صبح در حسینیه دوازده امام(ع) لودریچه برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها