خبرهای داغ:
فرماندار شاهرود:

در حوزه های خلاقیت، مهارت، تحصیل، فرهنگ و دین باید دغدغه داشته باشیم

هاشمی در آیین زنگ مهر در دبیرستان دوره اول دخترانه 15 خرداد شاهرود گفت: در حوزه های خلاقیت، مهارت، تحصیل، فرهنگ و دین باید دغدغه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۵۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در آیین زنگ مهر، امر به معروف و نهی از منکر و مقاومت در دبیرستان دوره اول ۱۵ خرداد شاهرود با بیان تسلیت ایام عزای سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک بازگشانی بهار تعلیم و تربیت اظهار کرد: همه موفقیت‌ها و عزت و سربلندی و اقتدار ما برگرفته از فرهنگ عاشورا و هشت سال دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه میانگین سن شهدای ما در دوران دفاع مقدس از ۱۸ تا ۲۲ سال است به حدیثی از امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: امام علی (ع) در کلامی می‌فرماید (افراد و جامعه‌ای موفق هستند که گذشته خود را فراموش نکنند) و ما نباید ایثار فداکاری رزمندگان را فراموش نکنیم.
معاون استاندار تصریح کرد: ما در یک جزیزه امن هستیم که ناامن‌ترین کشور‌ها در اطراف ما هستند مثل افغانستان سوریه یمن و ما این امنیت را مدیون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.
وی با اشاره به بهار و تعلیم و تربیت گفت: در حوزه‌های خلاقیت، مهارت، تحصیل، فرهنگ و دین باید دغدغه داشته باشیم و دو بال دانش آموز، خانواده و مدرسه هستند و هیچ پرنده‌ای با یک بال نمی‌تواند پرواز کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها