خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: اولین شاخصه زندگی حسینی این است که در اوج بندگی خداوند قرار بگیریم که در راه بندگی خداوند بلا و مصیبت زیاد است اما باید تحمل کرد.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۲۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین صبح امروز(شنبه) در جمع رزمندگان و عزاداران تیپ 82 صاحب الامر (عج) ضمن تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله و تبریک هفته دفاع مقدس به شاخصه های زندگی عاشورایی پرداخت .
معبودی تصریح کرد: اولین شاخصه زندگی حسینی این است که در اوج بندگی خداوند قرار بگیریم که در راه بندگی خداوند بلا و مصیبت زیاد است اما باید تحمل کرد، باید نسبت به دین و سرنوشت بی تفاوت نبود ، یک انسان عاشورایی در مقابل خودش ، خانواده اش و جامعه احساس مسئولیت می کند ، انسان عاشورایی اسیر دنیا نمی شود .
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: لازم است با اهداف و زندگی امام حسین(ع) آشنا شویم و راه و زندگی امام حسین را دردر زندگی خود پیاده کنیم وگرنه فلسفه عزاداری بیهوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) افزود : زیارت عاشورا سیری دارد و ما در این زیارت از خداوند می خواهیم که که زندگی ما در دنیا و آخرت مثل امام حسین باشد و مرگ ما را هم مرگ عاشورایی قرار دهد .
وی در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت خواندن زیارت عاشورا پرداخت و بیان ابراز کرد: زیارت عاشورا حدیث قدسی که از طرف خداوند به جبرئیل نازل شده و از طرف امام باقر علیه الاسلام روایت شده است که در مورد برکات خواندن این دعا آمده است که هر مومنی زیارت عاشورا را بخواند هزار هزار سیئه از او محو می شود و هزار هزار درجه به درجات او افزوده می شود ، بزرگان دین هم به خواندن زیارت عاشورا درهر روز سفارشات زیادی کرده اند .
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها