مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان عنوان کرد:

۱۵۷ هزار نفر از یادمان‌های شهدای دفاع مقدس در کردستان بازدید کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان از بازدید ۱۵۷ هزار نفر از یادمان‌های شهدای دفاع مقدس استان کردستان خبر داد و گفت: با آغاز بازدید دانش‌آموزان از یادمان‌های شهدا در مهر و آبان ماه این تعداد افزایش بیشتر می‌یابد.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۱۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲



مراد حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج   از شناسایی ۵۳۰ یادمان شهدا در کردستان خبر داد وگفت: تاکنون هشت یادمان شهدا در کردستان احداث شده است و مورد بازدید کاروان‌های راهیان نور قرار گرفته است.

وی افزود: یادمان تپه الله اکبر، یادمان باشگاه افسران، یادمان خانم شیخان، یادمان شهدای گمنام، یادمان شهدای دالانی، یادمان قدمگاه رهبر، یادمان بوالحسن، یادمان سیرانبند بانه از یادمان‌های احداث شده استان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با اشاره به رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس در هفته گرامیداشت این ایام، بیان کرد: تاکنون موفق به چاپ هشت عنوان کتاب در این زمینه شده‌ایم که در هفته دفاع مقدس از این کتاب‌ها رونمایی می‌شود.

وی عنوان کرد: در تلاشیم تا تعداد این کتاب‌های دفاع مقدس را تا پایان سال جاری به ۳۰ عنوان برسانیم تا بتوانیم در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام مثبتی برداشته باشیم و از کتاب‌هایی که با این مفهوم باشد نیز بنیاد حفظ آثار حمایت خواهد کرد.

حسنی با اشاره به اختصاص زمین ۱۰ هزار هکتاری به ساخت باغ موزه سنندج اعلام کرد: این باغ موزه به صورت یک مرکز فرهنگی و مجتمع برای حضور آزاد مردم و آشنایی با رشادت‌های رزمندگان در این منطقه احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس اقتدار و ارداه فولادی ما را به دنیا نشان داد، افزود: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس گنجینه ارزشمند دفاع مقدس را برای ما به جا گذاشته‌اند که امروز ما به آن می‌بالیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان گفت: ۵۰۰ ویژه برنامه دفاع مقدس در این هفته تدوین شده است که از روز جمعه با شرکت در نماز جمعه آغاز خواهد شد.

وی از بازدید ۱۵۷ هزار نفر از یادمان‌های شهدای دفاع مقدس استان کردستان خبر داد و یادآور شد: با آغاز بازدید دانش‌آموزان از یادمان های‌شهدا در مهر و آبان ماه این تعداد افزایش بیشتر می‌یابد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات