مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل گفت: پایه و اساس قیام امام حسین (علیه السلام) خدا محوری بود.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۱۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری؛ به مناسبت دهه محرم مراسم عزاداری وسوگواری امام حسین (علیه السلام ) در مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام ) اردل با حضور کارکنان سپاه ناحیه اردل، نیروی انتظامی و امام جمعه این شهر برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل در این مراسم بیان داشت: حضرت ایوب علیه السلام به خاطر خداوند از اموال و سلامتی و همه چیز ش گذشت، حضرت زینب (سلام الله علیها ) نیز به خاطر امام حسین (علیه السلام )از فرزندانش گذشت و به خاطر خدا از امام حسین (علیه السلام ) گذشت .

حجت الاسلام مسلم رضایی افزود: امام حسین (علیه السلام) به خاطر خدا ازمال و آبرو، جان و نزدیک ترین افراد خانواده اش گذشت، اگر انسان خدا محور نباشد محور اصلی او در زندگی یا مال می شود و یا فرزندان یا همسر .

وی با اشاره به آیات شریفه 15 از سوره تغابن و 28 از سوره انفال، بیان داشت: مال و فرزند اموال وفرزندان مایه آزمایش انسان هستند .

رضایی در ادامه با تإکید بر اینکه مبادا مال، فرزندان و جاه و مقام انسان را از محور اصلی که خداست غافل سازد، گفت: دنیای فانی، پلی برای رسیدن به آخرت است و باید از این دنیا برای رسیدن به کمال و کسب توشه آخرت استفاده کرد.

ذکر روضه، نوحه و سینه زنی در سوگ ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از دیگر بخش های این مراسم بود.

ارسال نظرات