خبرهای داغ:
کارشناس مسائل اجتماعی و خانواده :

سبک زندگی یعنی رسیدن به آرامش، کمال و سعادت

کارشناس مسائل اجتماعی و خانواده گفت: مقام معظم رهبری پنج مرحله ای که با انقلاب اسلامی شروع شد و سپس نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی، تمدن اسلامی را برای رسیدن به ظهور میدانند که به سبک زندگی اسلامی شهرت دارد.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۱۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مجتبی ذاکریان کارشناس مسائل اجتماعی و خانواده در جمع بسیجیان شهرستان خوسف افزود: سبک زندگی در روانشناسی به معنای رسیدن به آرامش ،کمال و سعادت است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری پنج مرحله ای که با انقلاب اسلامی شروع شد و سپس نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی، تمدن اسلامی را برای رسیدن به ظهور میدانند که به سبک زندگی اسلامی شهرت دارد.

 کارشناس مسائل اجتماعی و خانواده عنوان داشت: سبک زندگی تمام شئون زندگی انسان را در بر میگیرد.

وی خاطرنشان کرد: انسان باید در دهه دوم زندگی به گونه ای برنامه ریزی کند که کمترین خطا را انجام دهد و در آینده پشیمان ار فرصت های از دست رفته نباشد و در همین دهه دوم زندگی است که آینده انسان ساخته می شود و تکلیف هر کس با خودش مشخص می شود که چه هدفی دارد و چگونه باید به این هدف برسد.

 

وی گفت: دلیل این که زندگی ما منطبق بر احکام اسلامی نیست نبود برنامه ریزی در زندگی و وجود برنامه های مخالف دین است که بر زندگی ما تحمیل شد و فرهنگ و سبک زندگی ما را تغییر داده است و با آموزه های غربی هم خوان شده است.

 

وی در پایان اظهار داشت: هدف اصلی دشمن در زمینه سبک زندگی تغییر سبک زندگی مردم مسلمان است.به شناخت های سطحی از دین اکتفا نکنیم بلکه باید ضرورت دین را عمیق درک کنیم .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها