مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده:
نباید گرامیداشت دفاع مقدس را فقط در یک هفته خلاصه شود بلکه همیشه و در همه حال باید جانفشانی و ایثارگری رزمندگان را فراموش نکرد و این امر را به نسل های بعدی نیز انتقال داد.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۸۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه خدابنده در نشست خبری با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس سند افتخار، آبرو، عزت و سربلندی ملت همیشه درصحنه ایران است، اظهار داشت: تا پیش از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ما را مردمان عهدنامه گلستان و ترکمنچای می‌شناختند اما پس از دفاع مقدس، مردم جهان به ملت قهرمان ایران شناخت بهتری پیدا کردند.

حجت الاسلام شاهسوندی همه‌گیر شدن و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را از ارزش‌های مهم دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: خودباوری، اعتماد به جوانان، ازخودگذشتگی، در خط ولایت بودن، مدیریت جهادی، استفاده حداکثری از حداقل امکانات از ارزش‌های دفاع مقدس است که پیشرفت و امنیت امروز ما مرهون دفاع مقدس است.

وی با تأکید بر اینکه بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان در حاضر توجه و اطاعت از فرامین و دستورات مقام معظم رهبری و داشتن بصیرت کامل است، اظهار داشت: باید توطئه‌های دشمنان را شناخته و به‌تناسب توطئه دشمنان آمادگی داشته باشیم تا فتنه‌های امروز را به جوانان خود بشناسانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده تصریح کرد: نباید گرامیداشت دفاع مقدس را فقط در یک هفته خلاصه شود بلکه همیشه و در همه حال باید جانفشانی و ایثارگری رزمندگان را فراموش نکرد و این امر را به نسل های بعدی نیز انتقال داد.

ارسال نظرات