خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش نهبندان:

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش سرمایه گذاریی پایدار است

مدیر آموزش و پرورش گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش نیاز به زمان دارد و اگر چه در دراز مدت بازدهی آن مشهود می شود اما این نوع سرمایه گذاری، پایدار بوده و است.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۷۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین پرنده مدیر آموزش و پرورش نهبندان در مراسم نواحتن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان حضرت معصومه(س) ضمن تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: نخستین روز از پاییز و فصل بازگشایی مدارس تداعی خاطرات برای همگان می باشد چرا که رفتن به مدرسه و نشستن پشت میز و نیمکت ها با تمام خاطرات تلخ و شیزینی که دارد به یک روز پر جنب و جوش و متفاوت مبدل گشته و در اذهان ماندگار و همه ساله در اولین روز از مهر تجدید و مرور می شود.

وی افزود: امسال بیش از ده هزار دانش آموز در شهرستان نهبندان با آغاز سال تحصیلی جدید وارد عرصه علم آموزی می شوند.

 پرنده تصریح کرد: امروزه با توجه و اهمیتی که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به آموزش و پرورش قائل شده و این نهاد را کانونی برای خلق آینده خوانده است به حول و قوه الهی آموزش و پرورش صدر نشین شده است چرا که اگر بخواهیم آسیب هاو معضلات اجتماعی را کم کنیم باید ابتدا از آموزش و پررورش آغاز کرده تا به اهداف در آینده برسیم.

مدیر آموزش و پرورش نهبندان خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش نیاز به زمان دارد و اگر چه در دراز مدت بازدهی این سرمایه گذاری مشهود می شود اما این نوع سرمایه گذاری، سرمایه گذاری پایدار بوده و است.

وی افزود: اگر بخواهیم نیروهای خدوم، متدین، متعهد و انقلابی پرورش دهیم باید به آموزش و پرورش متوسل شده و در این نهاد مقدمات را پایه گذاری نماییم.

پرنده اظهار داشت: همه مسئولین دست به دست هم داده وبا کمک و همیاری همدیگر بتوانیم در سطح شهرستان مشکلات آموزش وپرورش را کم نموده و زمینه پیشرفت و موفقیت فرزندانمان را فراهم نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار