خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نهبندان:

اتکاء و ایمان به خداوند راه ایستادگی در مقابل دشمن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: ما در دفاع مقدس نشان دادیم که با اتکاء وایمان به خداوند و اطاعت از ولی فقیه و پشتوانه ملت می توان مقابل هر مانع ،جایگاه و کشوری که خود را ابر قدرت بداند ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۶۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی شاهوردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان در جمع نیروهای نظامی،انتظامی و بسیجیان سلحشور نهبندانی ضمن تبریک ایام الله دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم، با اشاره به یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و سالروز حمله ناجوانمردانه عراق به پشتوانه امریکای جهان خوار و استکبار جهانی خاطر نشان کرد در تمام زمان ها آمریکا پرچم دشمنی با ایران را برافراشته و قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارد.

وی افزود رئیس جمهور منفور و بی ادب آمریکا در سخنرانی خود دشمنی با ایران را مطرح می کند که اعتراض ملت ها را در پی داشته است.

شاه وردی تصریح کرد جوانان ما باید دشمن را شناخته و بدانند آمریکا دشمن بزرگ انقلاب اسلامی می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت:ما در دفاع مقدس نشان دادیم که با اتکاء وایمان به خداوند و اطاعت از ولی فقیه و پشتوانه ملت می توان مقابل هر مانع و هرجایگاه و کشوری که خود را ابر قدرت بداند ایستادگی کرد.

وی یادآور شد : در وضعیت کنونی اگر بخواهیم صلابت و قدرت را که به عنوان اصلی ترین رکن است داشته باشیم باید قیام عاشورا را شناخته و از آن درس بگیریم.

سرهنگ شاهوردی افزود: با نصب العین قرار دادن هیهات من الذله امام حسین(علیه اسلام)در همه عرصه ها پوز دشمن را به خاک مالیده و صلابت و اقتدار خود را به رخ جهانیان می کشیم.

وی گفت: رزمندگان و شهدای ما الگوی مقاومت شناخته شده اند که از سرور و سالار شهیدان الگو گرفته و این پیروزی و اقتدار به کوری چشم همه دشمنان و مستکبران جهانی تداوم دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار