خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهبندان گفت: بحث های فمینیستی و تساوی و برابری زن و مرد که از سوی دشمن باب شده است تیغ به ریشه زنان می زند و این یکی از اهداف شوم دشمن جهت نابودی نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۵۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی شاهوردی فرمانده سپاه ناحیه نهبندان در جمع اعضای گردان کوثر شهرستان ضمن عرض سلام و ارادت و تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) گفت: در دین مبین اسلام زنان نقش و جایگاه ویژه ای دارند و در قرآن کریم نیز سوره ای بنام سوره نساء آمده که این نشان از شان و جایگاه زن در قرآن و اسلام دارد و همچنین خداوند در آیاتی از قرآن کریم زن را به عنوان اسوه و نمونه معرفی می کند. برای اهل ایمان آسیه همسر فرعون را مثل و برای کافران همسر حضرت نوح و حضرت لوط را یادآور می شود.

حضرت امام خمینی(ره) می فرماید: از دامن زن مرد به معراج رود . و در جایی دیگر نیز می فرمایند: سعادت و شقاوت کشورها بستگی به وجود زنان دارد. در جنگ احد نیز زنان دوشا دوش مردان با کمک ها و تیمار و پرستاری که از مجروحان به عهده داشته اند در پیروزی اسلام در نبرد با کفر ،نقش آفریده اند در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس زنان نیز نقش بی بدیلی داشته و درپشت جبهه ها یار و یاور مردان و رزمندگان بوده اند کار امداد رسانی به مجروحین و سر و سامان دادن به زندگی و وضعیت معیشتی اعضای خانواده در نبود همسران که در میدان جنگ با خیال آسوده به نبر د پرداخته را عهده دار بوده و فداکارانه و ایثارگرانه بانوان در پیش بردن اهداف و .. همکاری نموده اند.

وی افزود: این زن است که می تواند جایگاه و منزلت خود را به عرش رسانده و یا به فرش، خود تصمیم می گیرد و می تواند خانواده و جامعه را به سمت و سویی که هدف او است سوق دهد چرا که زنان مدیریت در خانواده و تربیت و آموزش فرزندان که گردانندگان آینده این مملکت اسلامی هستند را بر عهده دارند وظیفه اصلی و خطیر بانوان تربیت اولاد و فرزندان می باشد و نقش دیگر زنان امر به معروف و نهی از منکر است چرا که این زنان هم قدرت و توانایی بازدارندگی و هم قدرت انجام امور را دارند.

 شاهوردی تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که اگر می خواهد نظام و انقلاب و اسلام را از بین ببرد باید به سراغ زنان رفته و تمام برنامه ریزی خود را معطوف به این قشر داشته باشد چرا که زن بر روی تمام اعضای خانواده احاطه و تسلط داشته و می تواند اثر گزاری زیادی داشته باشد.

فرمانده ناحیه نهبندان در ادامه خاطر نشان کرد: در فتنه 88 که با تدابیر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) به خیر گذشت زنان این فتنه را رهبری می کردند . دشمن در تمام کانال ها و شبکه های ماهواره ای جهت تنزل ساختن جایگاه زن که او را خوار و ذلیل بشمارد از زن به عنوان یک ملعبه و عروسک خیمه شب بازی استفاده می کند .

 شاه وردی افزود: بحث های فمینیستی و تساوی و برابری زن و مرد که از سوی دشمن باب شده است تیغ به ریشه زنان می زند و این یکی از اهداف شوم دشمن جهت نابودی نظام و انقلاب است. پس زنان، مادران و دختران این مرز و بوم هوشیار بوده و در جهت بالا بردن جایگاه و ارزش خود از هیچ تلاشی فرو گذار ننمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها