خبرهای داغ:
جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرسین برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۵۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین،  جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضو امام جمعه و مسئولین معاونت های شهرستان  برگزار گردید.

 

حجّت الاسلام اجرایی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرسین در این جلسه یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و اظهار داشت: این موضوع اهمیت این فریضه را می رساند  و لازم است که مسئولین در حوزه فعالیت خود امر به معروف و نهی از منکر را احیاء کنند و خود نیز به آن اهمیت دهند.

 

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک موضوع گزارشی و آماری نیست و اگر این نشست ها با بر اساس شرایط و و قواعد مشخص برگزار شود می تواند برای تقویت جامعه اثرگذار باشد.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرسین خاطر نشان کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر اهمیت بالایی دارد و امر به معروف در واقع کمک به خداوند متعال است که اگر ما خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری می کند.

 

در ابتدای این جلسه سرهنگ محمّدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرسین گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته توسط این ستاد پرداخت و اظهار داشت: بلاخره پس از شش ماه وقفه توانستیم این جلسه را برگزار کنیم که البته این وقفه در برگزاری جلسات دلایل متفاوتی داشت.

 

وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی ار منکر در هرسین شامل معاونت های مردمی، دولت و مردم، فرهنگی، قضایی و بانوان می شود که جا دارد از زحمات معاونت هایی که وظایف محوله خود را به خوبی انجام داده اند مثل معاونت فرهنگی تشکر کنیم ولی متأسفانه سایر معاونت ها فعالیت خوبی نداشته اند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مهمترین برنامه های دهه اوّل محرم را برگزاری نمایشگاه، برگزاری همایش علمی و تخصصی، همایش توجیهی مداحان، راهپیمایی در حمایت از امر به معروف، زنگ امر به معروف و نهی از منکر ، تجمع عامران به معروف و  ناهیان از منکر ، نشست خبری معاونت ها، نظارت بر برپایی تکایا و هیئت های عزاداری عنوان کرد.

ارسال نظرات