خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تا وقتی ملتی توان دفاعی از خود ندارد هیچ چیزی ندارد و هرجا ملتی نتواند از خود دفاع کند همه چیز به باد می رود امروز دشمن در میانمار و غرب آسیا و ... چه می کنند.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۳۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز(1 مهر) در مراسم دیدار مشترک فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: تناسب هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروف و نهی از منکر یکی است چرا که دو روی یک سکه هستند.

 

وی با بیان اینکه انسان به لحاظ فردی و اجتماعی دارای بعد فیزیکی و عقیدتی است، افزود: دشمن، دشمن است و به هر کدام بعدی از انسان تهاجم شود نتیجه تصرف کامل است چون تاثیر امور فیزیکی و امور معنوی با هم تاثیر متقابل دارد و اگر دشمن در جهت سلطه یک جامعه و آب و خاک و زندگی مردم اقدام کند وقتی تسلط پیدا کند اندیشه و گفتار و رفتار را نیز تغییر می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر دشمن در رفتار و گفتار و اندیشه تاثیر بگذارد از نظر مسائل دفاعی و نظامی نیز کشور تصرف شده است بنابراین کار دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر هردو حفاظت از ارزش ها، جان و مال و ناموس و حفاظت از دین خدا است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه وقتی اشغالگرانی بر ملتی مسلط شوند همه چیز را به بازی می گیرند و تاثیر می گذارند، ادامه داد: حضور استعمارگران در کشورهای اسلامی معلوم است که جامعه ای با کمالات را به اعتیاد و فساد و فحشا آلوده می کنند و از صدر تاریخ و اسلام اینگونه بوده است و در جامعه ای که فرزندان مروان و ابوسفیان حاکم شوند معلوم است که چه بر سر ارزش های جامعه می آید.

 

وی بیان کرد: همچنان که جبهه های نفوذ و تهاجم فرهنگی با شبهات و آلودگی از درون جامعه را خالی کند دیگر نمی توان دفاع کند چرا که غیرت و همتی ندارد. مقصود دشمن از هر زاویه ای (فیزیکی و تهاجم فرهنگی) که حمله کند هر دو یکی است.

 

وی تصریح کرد: اگر در جامعه ای از جهت فرهنگی زنان فاسد شوند این حالت جریانی پیدا می کند و جوانان فاسق می شوند و جوانان که موثرترین عناصر جامعه هستند هم در جهت امور مادی و معنوی اگر فاسق شدند به لازمه آن جامعه بی درد و بی تفات می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: اگر جوانان از نظر فکری آسیب ببینند در آن جامعه کسی احساس مسئولیت نخواهد کرد که در مقابل هنجارشکنی ها بایستد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز با این صحنه مواجه هستیم، افزود: باید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و نیروهای امر به معروف و نهی از منکر در این دو سنگری که در هم موثرند از جان و ناموس و ارزش های ملت خود دفاع کنند که الحمدالله دفاع می کنند.

 

به گفته وی تا وقتی ملتی توان دفاعی از خود ندارد هیچ چیزی ندارد و هرجا ملتی نتواند از خود دفاع کند همه چیز به باد می رود امروز دشمن در میانمار و غرب آسیا و ... چه می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به نیروهای مسلح و نیروهای امر به معروف و نهی از منکر، تاکید کرد: شما در خیر و ثواب کارهای خوبی که در جامعه انجام می شود شریک هستید البته بستگی به اخلاص هر فرد دارد و گرنه اگر در نماز هم اخلاص نباشد نماز الی الله نیست.

 

 وی با اشاره به اینکه به میدان مالک فرهنگ و ناموس و آب و خاک کشور خود خواهیم بود که دشمن را مانع شویم، افزود: تسلط بر کشورهای اسلامی از پروژه های دشمن است و تلاش می کند تا فرهنگ و اندیشه قرآنی را از جامعه بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: باید به همان میزانی که دشمن این نقشه را بر این اساس ریخته و اکنون آثار آن را مشاهده می کنید ما نیز تلاش کنیم و همه چون در یک کشتی هستیم نسبت به جامعه و یکدیگر مسئولیم.

 

وی با اشاره به اینکه وقتی دشمن در تصمیم گیری و تصمیم سازی ما نفوذ کند نتیجه آن را در دوست نماها مشاهده می کنیم که بسیار خطرناک است، ادامه داد: امروز بیش از هر چیزی بصیرت لازم است تا سرنوشت جامعه را خوب رقم بزند و سخن دشمن را با هر زبانی بشنود احساس دشمنی کند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز وحشی های قرن 21 جنایات بسیار به مسلمانان می کنند و در همه جا از میانمار تا سوریه و یمن دست دشمن در کار است، گفت: تمام این جنایات و برده داری های مدرن را سازمان ملل می بیند اما ساده از کنار آن می گذرد و حتی کشورهای اسلامی در جلساتی که می گذارند می گویند فرصت نکردیم به مسئله میانمار بپردازیم و به صدور یک بیانیه اکتفا می کنند!

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها