خبرهای داغ:
رییس جمهور ایالات متحده آمریکا:

برجام شرمناک ترین موافقت نامه برای آمریکا بوده است!

ترامپ رییس جمهوری آمریکا در اولین سخنرانی خود در سازمان ملل با لحنی تند ایران را خطاب قرار داد و خسارت بار بودن برجام را برای ایالات متحده درسخنرانی خود بیان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۱۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ترامپ در این سخنرانی عنوان کرد: وقت آن رسیده که تمام کشورهای جهان با آمریکا متحد شده وبه ایران که به آمریکا مرگ می فرستد و خواهان نابودی اسراییل و برخی دیگراست هشدار های لازم را بدهد و برجام شرمناک ترین موافقت نامه برای آمریکا بوده است و اگرپوششی برای ایران جهت توسعه برنامه هسته ای باشد آن را نخواهیم پذیرفت.
چرا آمریکا بدنبال لغو برجام می باشد؟ کشوری که ساعت ها و ماه هامذاکره کرد حالا به راحتی قصد خروج از برجام را دارد؟ ایالت متحده می داند اگر ایران بخواهد به حالت گذشته بازگردد بیش ازچندین سال زمان نیاز دارد و به راحتی نمی تواند برنامه هسته ای را با شتاب گذشته پیش ببرد.
از نظر ترامپ و اسراییل برجام بسیار زیانبار است زیرا موافقت نامه ای برای اسراییل اهمیت دارد که بتواند تمام قدرت هسته ای ایران را مانند لیبی یک جا تقدیم آمریکا کند تا ایالات متحده بقای اسراییل را تضمین کند و به عنوان قدرت برترخاورمیانه در جهت حفظ منافع غرب کوشا باشد.
از طرفی ترامپ درانتخابات ریاست جمهوری خود قول داد که توافق نامه هسته ای ایران با آمریکا را لغوخواهد کرد ویا در خصوص بخشی از بندها مذاکراتی مجدد برای تغییر آنها انجام خواهد داد تا بتواند بازی برد یک طرفه را رقم بزند.
مدیران جمهوری اسلامی و تیم مذاکره کننده مطمئن باشند که ترامپ یک فرد نیست بلکه برآمده ازلابی ایپک بوده که قبل از سخنرانی درسازمان ملل به اسراییل سفر می کند و درکناردیوار ندبه مراسم سوگند وفاداری به اسراییل را به جا می آورد و برای سخنرانی طرح و برنامه هایش را دریافت می کند.
متاسفانه برخی در داخل کشوربا تغییر افکار مردم نگاه فردگرایانه داشته و ترامپ را شخصی جدای از سیاست های شیطان صفتانه آمریکای جنایت کار می دانند که این بزرگترین ظلم به شعور سیاسی و تاریخی یک ملت می باشد تا دشمنان واقعی خود را با همه خیانتها به فراموشی بسپارد و منتظررفتن ترامپ باشند تا فرشته ای قصاب درهیبت اوباما روی کار بیاید که دوای درد انقلاب باشد.
روحانی باید از لاک دفاعی و لبخند زدن خارج شود و به جای نزدیک شدن به آمریکا که جز خسارت و چاپیدن سرمایه های علمی کشور فایده ای ندارد با مواضع انقلابی در سازمان ملل سخنرانی کند و با لحن جهان علیه خشونت و افراط گرایی و صلح طلبی در برابر حمله تمام عیار جهانخواران آبی برای ملت گرم نمی شود.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها