خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین صغیرا در مراسم شب اول محرم در خیمه شهدای بسیج سپاه ناحیه امام صادق (علیه السلام) گفت : امام کسی است که خداوند او را برای هدایت فرستاد و جایگاهی بسیار والا دارد و فعلش وحی الهی است.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۴۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین صغیرا در مراسم شب اول محرم  در جمع عزاداران حسینی خیمه شهدای بسیج سپاه ناحیه امام صادق (علیه السلام) گفت : هدف از تشکیل جلسات مذهبی در ماه محرم تربیت و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) است.

وی افزود : هدف از حضور انبیاء  و اولیای الهی در این دنیا تربیت انسان است . تربیت در ارتباط با روح است ، اگر انسان با مربی ارتباط برقرار نماید تربیت انجام می پذیرد و اهل البیت به عنوان مربیان بشر از جانب خداوند می باشند.

حجت الاسلام  صغیرا در تبیین جایگاه پیامبر و ائمه اطهار گفت : پیامبر و اهل البیت قبل از خلقت عالم وآدم اولین خلقت خداوند بودند .

وی در حدیثی از پیامبر افزود : أَوَّلُ مَا خَلَقَ اللَهُ نُورِي‌ ، اولین چیزی که خداوند خلق کرد نور من بود ، پیامبر و ائمه اطهار نور هایی هستند که ذره ای ظلمت در آنها وجود ندارد .

وی در ادامه به عبودیت و بندگی خداوند اشاره و گفت : بندگی و عبودیت خداوند باعث ظهور صفات الهی در وجود انسان می گردد و باعث سعادت و کمال می شود.

وی در پایان به ذکر مصیبت و مرثیه پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها