هزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، نیرو‌های مسلح مستقر در استان کردستان، با برگزاری مراسم سان و رژه، اقتدار خود را برای دفاع از مرز‌های ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۱۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷




به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نماینده، ولی فقیه در کردستان در این مراسم با اشاره به مصادف شدن ایام دفاع مقدس با ایام محرم و عاشورای حسینی، گفت: ما با پیروی از نهضت حسینی، هرگز زیر بار ظلم و ذلت نمی‌رویم.


نماینده، ولی فقیه در کردستان افزود: امروز ایران اسلامی مدافع تمامی مظلومان جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان است و ملت بزرگ ایران از هر قوم و زبان و مذهبی عاشق کشور خود هستند و چشم طمع دشمنان به این آب و خاک را کور می‌کنند.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام عزای سرور و سالار شهیدان گفت: امروز نیرو‌های مسلح ما اعم از سپاه، بسیج، ارتش، پیشمرگان مسلمان کرد و نیروی انتظامی و امنیتی، با تمام نیرو و قوا و تجهیزات پیشرفته و با ایمانی راسخ و با تجربه ۸ سال دفاع مقدس، با همه تهدیدات دشمنان با جان و دل مقابله می‌کنند.

سردار رجبی افزود: امروز سپاه علاوه بر آمادگی نظامی، در بعد فرهنگی و محرومیت زدایی نیز فعالانه وارد عمل شده و از سال ۸۸ همزمان با آغاز فعالیت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی تا به امروز بیش از چهار هزار طرح عمرانی در کردستان اجرا کرده است.


درپایان این مراسم ازچند تن از خانواده معظم شهدای کردستان تجلیل شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات