فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج)شهر کاکی:

نقطه ی پایانی برای دسیسه های آمریکا متصور نیست / همیشه باید آماده ی مبارزه باشیم

فرمانده حوزه مقاومت شهر کاکی گفت: توطئه های آمریکا علیه ملت ایران و دنیای اسلام را ، مستمر، دامنه دار و هدفمند عنوان کرد و گفت : تجارب گذشته و واقعیتهای میدانی حال نشان میدهد که نمیتوان نقطه پایانی را برای دسیسه های آمریکا ی جنایتکار در جهان اسلام و منطقه غرب آسیا متصور بود بنابراین همه ملتهای آزاده باید آماده مبارزه باشند .
کد خبر: ۸۹۲۲۵۹۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، عبدالله اسکندری در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدا والامقام ، این هفته را هفته بازخوانی فداکاری و ایثارگری ملت ایران دانست و گفت : ملت عزیز ایران در هشت سال دفاع مقدس با ایثار جان و مال خویش به جهانیان درس آزادگی و استقامت داد .

فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر (عج) شهر کاکی با اشاره به ریشه های جنگ هشت ساله و نقش آمریکای جنایتکار در وقوع آن تصریح کرد : با پیروزی انقلاب اسلامی پایه های نفوذ استکبار جهانی در منطقه فرو ریخت به همین دلیل ضربه زدن به انقلاب اسلامی در صدر سیاستهای امریکا قرار گرفت .

وی توطئه های آمریکا علیه ملت ایران و دنیای اسلام را ، مستمر، دامنه دار و هدفمند عنوان کرد و گفت : تجارب گذشته و واقعیتهای میدانی حال نشان میدهد که نمیتوان نقطه پایانی را برای دسیسه های آمریکا ی جنایتکار در جهان اسلام و منطقه غرب آسیا متصور بود بنابراین همه ملتهای آزاده باید آماده مبارزه باشند . اسکندری رمز پیروزی نظام اسلامی در برابر نظام سلطه را اعتماد به یاری خداوند بزرگ و پیروی از ولایت دانست و اضافه کرد : ایران اسلامی به لطف خدای بزرگ و هدایتهای مقام معظم رهبری در تمام میدان ها پیروز و سربلند بوده است و این الگوی مناسبی برای سایر ملتهاست .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد ملت قهرمان ایران در نبرد فرهنگی و اقتصادی دشمن نیز همچون هشت سال دفاع مقدس ، موجبات ندامت دشمن را فراهم نماید . 

ارسال نظرات