خبرهای داغ:
امام‌جمعه نجف‌آباد:

سازمان ملل به جای تکیه‌گاه مظلومان تبدیل به مأمنی برای دیوانگان شده است

امام‌جمعه نجف‌آباد با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در نشست سالانه سازمان ملل گفت: چنین آدم احمق و دیوانه‌ای در مکانی که باید مدافع حقوق بشر باشد، آزادی خواهان عالم را با حرف‌های پست خود متهم می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۲۵۴۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه نماز اولین جمعه ماه محرم با اشاره به گزافه‌گویی‌های رییس‌جمهور آمریکا در نشست سازمان ملل گفت:  وی فردی شرور، بی‌عقل و شر آفرین  است، چنین آدم احمق و دیوانه‌ای در مکانی که باید مدافع حقوق بشر باشد، آزادی خواهان عالم را با حرف‌های پست خود متهم می‌کند.

وی ادامه داد: پیام سردار سلیمانی در روزهای اخیر مبنی بر جشن نابودی داعش تا 2 ماه آینده، تمام نقشه‌های مستکبران عالم را در طرح خاورمیانه بزرگ با شکست مواجه کرد و همین پیروزی‌های جبهه مقاومت است که باعث این‌گونه رجزخوانی‌های رییس‌جمهور آمریکا شده است.

امام‌جمعه نجف‌آباد درباره سکوت جوامع بین‌المللی در جنایات میانمار ادامه داد: سازمان مللی که جایگاه وحدت، عزت و تکیه‌گاه برای بشر قرار بود باشد، امروز به حامی مستکبران و ظالمان عالم تبدیل‌شده که بی‌پروا و چنین قلدرمآبانه آزادی خواهان عالم را متهم و شرور می‌نامند.

وی با اشاره به آغاز همزمان سه مناسبت بازگشایی مدارس، آغاز هفته دفاع مقدس و شروع ماه محرم بیان کرد: دفاع مقدس یادآوری کربلا سیدالشهدا است و همزمانی این دو مناسبت با بازگشایی مدارس این پیام را دارد که سرمایه‌های ما برای جبهه حق، همین دانش آموزان و دانشجویان هستند و مسئولیت اصلی ما تربیت این نسل برای آینده کشور است.

حسناتی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز کشور نیازمند متخصصین و متعهدین با بصیرت است آن‌هم در شرایطی که دشمنان با انواع ابزارها به دنبال نابودی نسل جوان هستند و اگر والدین می‌خواهند خدمت به انقلاب و اسلام کرده باشند باید در تربیت فرزندانشان بیش از گذشته با همکاری محور تعلیم و تربیت، آموزش‌وپرورش، تلاش کنند.

ارسال نظرات