جلسه برنامه ریزی جشنواره فرهنگی،هنری "همت" با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی و دانشگاهها به میزبانی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۵۳۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه که در اتاق جلسات این اداره برگزار شد، ضمن خیر مقدم مهمانان حاضردرجلسه بیان کرد: این جشنواره که به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری مساجد، شناسایی و جذب هنرمندان متعهد به کانون‌های فرهنگی و هنری با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری و ارتقاء سطح فعالیت‌ها و حمایت از تولیدات داخلی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.
آشوری گفت:: منظورازاین نشست هم اندیشی و اطلاع رسانی مناسب به دانش آموزان، دانشجویان و هنرمندان شهرستان است.
وی افزود: با توجه به پتانسیل بسیار بالایی که در زمینه خوش نویسی، نقاشی و کاریکاتو، ساخت فیلم و ... داریم باید تلاش نمائیم تا حضور آثار هنرمندان، دانش آموزان، دانشجویان و علاقمندان شهرستان در این جشنواره پررنگ‌تر دیده شود.
مدیران دستگاه‌ها فرهنگی هم در این نشست پیشنهادات، همکاری و حمایت‌های خود را جهت هرچه بهتر برگزارشدن این جشنواره مطرح کردند.
لازم به ذکر است: مرحله استانی این جشنواره با موضوعات خوش نویسی، نقاشی و کاریکاتور ۳۰ آبان ماه ۹۶ به میزبانی کانون اخلاص و ایثار در شهرستان شاهرود برگزار می‌گردد.
شایان ذکر است به برگزیدگان اول تا سوم این جشنواره جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد گردید.
 
برگزاری جلسه برنامه ریزی جشنواره استانی فرهنگی، هنری
ارسال نظرات
پر بیننده ها