امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: دشمن بخواهد یا نخواهد تفکر آزادیبخش انقلاب اسلامی سراسر جهان را فراگرفته و پیروزی مستضعفان و محرومان بر علیه مستکبران و کفر جهانی رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۸۹۲۲۵۲۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در تربت حیدریه اظهار داشت: توان نظامی در راستای اقتدار بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران اوج مصلحت امت اسلامی بوده و مردم برای این عزت و اقتدار هزینه‌های فراوان پرداخت کرده اند.
 
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را یادآور دلاورمردی‌ها و روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان اسلام عنوان کرد و افزود: تبیین و ترویج روحیه ایثار و مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی باید در کشور نهادینه و به نسل‌های آینده منتقل شود.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی بیان کرد: تفکر انقلابی سیدالشهدا (ع) که در راهبری امام راحل تجلی یافته بود هیمنه جبهه استکبار را در هم شکسته و نظام سلطه را به ضعف و استیصال وا داشته است.
 
امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: دشمن بخواهد یا نخواهد تفکر آزادیبخش انقلاب اسلامی سراسر جهان را فراگرفته و پیروزی مستضعفان و محرومان بر علیه مستکبران و کفر جهانی رقم خواهد خورد.
 
وی به سخنان سخیف و یاوه گویی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: سخنان نسنجیده و سخیف ترامپ و اهانت به ملت ایران از روی اقتدار نیست بلکه این هذیان گویی‌ها بیانگر ضعف و شکست در برابر ملت ایران اسلامی است.
 
عصمتی اظهار کرد: نمی‌توان با بدعهدی و نقض پیمان نظام سلطه کنار آمد و بلکه باید با صبر و استقامت و جهاد همه جانبه در همه زمینه‌ها و توکل و اعتماد به خداوند متعال به راه با صلابت و عزتمندانه خود ادامه دهیم.
 
وی تاکید کرد: هرجا دشمن احساس کند در موضع ضعف قرار گرفتیم جسورانه‌تر به جلو حرکت می‌کند و هر زمان که بر مواضع انقلابی خود راسخ بودیم دشمن را به عقب راندیم و این تجلی در دفاع مقدس ظهور و بروز پیدا کرد.
 
همزمان با نخستین روز از ماه محرم الحرام و در آغاز هفته دفاع مقدس رژه یگان‌های نمونه تیپ ۱۷۷ شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش، گروه توپخانه ۶۱ محرم سپاه، گردان‌های بیت المقدس بسیج و نیروی انتظامی تربت حیدریه صبح امروز در محل تقاطع شورا برگزار شد.
ارسال نظرات