خبرهای داغ:
امام جمعه ثلاث باباجانی با اشاره به جهاد در آیین مبارک اسلام گفت : در جهاد در همه ی زمان ها باز است و مسلمانان همیشه باید آمادگی جهاد را داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۸۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی، نماز جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با حضور مردم شهرستان و به امامت ملا احمد شیخی در مسجد جامع شهر تازه آباد برگزار گردید.

 

در پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان ثلاث باباجانی سرهنگ امیرحمزه خزایی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و ایوب محمدی پور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی در خصوص آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس سخنانی ارائه کردند.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در ابتدای خطبه های نماز جمعه فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت پیروز و سرافراز ایران اسامی تبریک گفت.

 

ملا احمد شیخی دفاع مقدس را نماد حمایت مردم کشور از انقلاب امام راحل عنوان کرد و اظهار داشت: همه ی مردم به ویژه مرزداران در خلق این حماسه نقشی پر رنگ داشته اند.

 

ماموستا شیخی افزود: مردمان مناطق و استان های مرزی اولین و آخرین گلوله های جنگ را شنیده و دیده اند و مستقیم در طول دفاع مقدس با جنگ در ارتباط بوده اند و مصایب آن از ویران شدن خانه و کاشانه گرفته تا آوارگی را با گوشت و استخوان خود تحمل کرده اند.

 

وی بیان داشت:  دفاع مقدس حامل پیام های بسیاری بود که یکی از آنها دفاع مردم از انقلاب و نظام اسلامی است و الحمدالله هر روز این عقیده و پیوند در بین مردم محکم تر می شود.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت : مردمان ثلاث باباجانی به دفاع از کشور و حماسه دفاع مقدس افتخار می کنند و هرگز از ایده و فکر خود پشیمان نیستند.

 

ماموستا شیخی در ادامه بازگشایی مدارس را به جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

 

وی افزود : آموزش و پرورش زیربنای توسعه و پیشرفت هر جامعه است و از این رو انتظار می رود معلمین و دانش آموزان عزیز تمام تلاش خود را برای پیشرفت و آبادانی این کشور به کار ببرند.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه خطبه های این هفته از نماز جعمه با اشاره به اهمیت فریضه جهاد گفت : جهاد در همه ی زمان ها و مکان ها وجود دارد .

 

وی بیان داشت: جهاد گونه های مختلفی از جمله جهاد با مال ، جان ، نفس و ... دارد و از این رو مسلمانان باید همیشه در آمادگی باشند.

ارسال نظرات