همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه "یاد یاران" در زرندیه افتتاح شد

نمایشگاه "یاد یاران" با حضور امام جمعه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه و جمعی از مسئولان شهرستانی در این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۵۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه "یادیاران" با حضور امام جمعه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در مراسم افتتاح این نمایشگاه  با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تنهایی در جنگ نابرابر هشت ساله در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرد، گفت: ابرقدرت‌های شرق و غرب در مدت هشت سال جنگ تحمیلی عزم خود را برای نابودی نظام اسلامی جزم کرده بودند.

وی افزود: رزمندگان اسلام با لبیک گفتن به ندای امام زمان خویش با توکل بر خدا و با دست خالی در برابر دشمن ایستادند و همانگونه که خداوند خود وعده کرده بود پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و شکوه و عظمت ایمان و اسلام را به دنیا نشان دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از خاک کشور دفاع کرده و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک این سرزمین به دست بیگانگان بیفتد.

سرگرد پاسدار مهجوری ادامه داد: هفته دفاع مقدس، ایام زنده کردن و صیانت از ارزش‌هایی همچون اتحاد، برادری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند است لذا باید با برگزاری برنامه‌های مختلف وظابف خود نسبت به شهدا را به خوبی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اهمیت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید افزود: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا جامعه و نسل‌های جدید با استقامت و پایداری ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه خاطرنشان کرد: جامعه ایران باید باور کند که مسیر هشت سال دفاع مقدس همان مسیر رسیدن به خداست و در پیشگاه خداوند هیچ ارزشی بالاتر از دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات