مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در کنگان:

آمریکایی‌ها در موضوع های مختلف از جمله برجام عهدشکن هستند

بوشهرـ مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه اعتماد به آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ساده لوحی است گفت: آمریکایی‌ها در موضوع‌های مختلف از جمله برجام نشان دادند که همواره عهدشکن هستند.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۵۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار محمد جعفر اسدی در همایش بزرگ یاد یاران در مصلای شهر کنگان با تاکید بر حفظ فرهنگ دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای پایان ناپذیر اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای خالص و تمام نشدنی است که این مهم با رشادت و فداکاری رزمندگان و شهدای والامقام محقق شده است.

وی با بیان اینکه باید از میراث گرانبهای دفاع مقدس حفاظت کرد افزود: بسیاری از پیشرفت‌ها و رشد کشور نتیجه و ثمره حماسه آفرینی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است .

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه دفاع مقدس نظام اسلامی ایران را در مقابل انواع ترفندها بیمه کرده است تاکید کرد: گنجینه دفاع مقدس که ثمره خون هزاران شهید والامقام است باید مورد توجه جدی در راستای صیانت و حفاظت قرار بگیرد.

سردار اسدی با تاکید بر نقش مهم خون مطهر شهدای والامقام در اقتدار و صلابت ملت ایران افزود: آنچه سایه جنگ را از سر کشور برداشت خون مطهر شهدا و مقاومت و ایستادگی مثال زدنی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی است.

وی با اشاره به نقش مهم اتحاد و انسجام شیعه و سنی در ناکامی دشمنان و شکست آنان خاطر نشان کرد: مبارزه با تروریست‌های تکفیری در کشورهای سوریه و عراق و دیگر کشورهای اسلامی جلوه‌ای از وحدت شیعی و سنی است و این در حالی است که پیروزی های بزرگ و پیشروی‌های ارتش و نیروهای مردمی در عراق و سوریه حاصل وحدت و همگرایی است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با تاکید بر تقویت اتحاد شیعه و سنی برای ناامیدی دشمنان اسلام افزود: امروز وحدت و همدلی مسلمانان، دشمن زبون را ذلیل کرده و باید امت اسلامی برای تقویت این وحدت بیشتر کنند.

سردار اسدی، با اشاره به اینکه آمریکا دشمن اصلی اسلام و نظام اسلامی ایران است بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در عرصه‌های مختلف دشمنی خود را با اسلام و انقلاب اسلامی نشان داده که اعتماد به آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ساده لوحی است.

وی از عهد شکنی آمریکا در عرصه‌های مختلف خبرداد و تصریح کرد افزود: بر خلاف جمهوری اسلامی که همواره به تعهدات بین المللی پایبند است، آمریکایی‌ها در موضوع‌های مختلف از جمله برجام نشان دادند که همواره عهدشکن هستند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه ملت بزرگ ایران توانست هیمنه پوشالی استکبار به سرکردگی آمریکا را درهم بشکند گفت: امروز به برکت ایستادگی ملت بزرگ ایران آمریکا و حامیان صهیونیستی، غربی و عربی‌شان به خاک مذلت کشیده شده‌اند.

اسدی، ولایت مداری را سیره عملی شهدا دانست و تاکید کرد: امروز بهترین راه برای پاسداشت شهدا و تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اطاعت از ولایت مطلقه فقیه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات