فرمانده اسبق منطقه دوم نیروی دریایی نوح نبی سپاه پاسداران:

اطاعت و گوش‌ به‌ فرمان رهبری باعث ایجاد نیروی بازدارندگی می‌شود

بوشهرـ فرمانده اسبق منطقه دوم نیروی دریایی نوح نبی سپاه پاسداران گفت: اطاعت، مطیع، همراه و گوش‌ به‌ فرمان رهبری، باعث ایجاد نیروی بازدارندگی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۵۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حسین کارگر در نشست با بسیجیان شهرستان دشتی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، اظهار داشت: تبیین ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس در شرایط کنونی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: در سی‌ویک شهریورماه 1359 دشمن هجوم سراسری خود را علیه مملکت اسلامی ایران آغاز کرد و در شرایطی به ایران اسلامی تجاوز و حمله کرد که وضعیت کشور بسیار نابسامان بود و بنی‌صدر رئیس‌جمهور وقت راه خود می‌رفت و گوش‌به‌فرمان امام (ره) نبود.

 فرمانده اسبق منطقه دوم نیروی دریایی نوح نبی(ع) سپاه پاسداران انقلابی اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: بنی‌صد با مجلس، قوه قضائیه، شهید مظلوم بهشتی، مقام معظم رهبری، علما و بزرگان دین مخالفت جدی داشت و در آن زمان احزاب و گروه‌ها هر کدام به راهی می‌رفتند، امنیت داخلی کشور به‌خصوص کردستان آشوب زده و جنگ‌زده بود و روزی نبود که پاسدار یا نیروی مسلحی ذبح نشود.

کارگر یادآور شد:در دوران بنی‌صدر ناامنی، شرارت، خرابکاری و ترور کشور را فراگرفته بود، رابطه سیاسی با دیگر کشورها بسیار ضعیف بود و از نظر اقتصادی وضعیت نابسامانی داشتیم و بسیاری از شرکت‌ها و مراکز تولیدی و تجارت خارجی تعطیل‌شده بود.

 فرمانده اسبق منطقه دوم نیروی دریایی نوح نبی(ع) سپاه پاسداران انقلابی اسلامی استان بوشهر گفت: ارزاق عمومی به دست مردم نمی‌رسید آرد، قند، شکر و برخی از مواد غذایی جیره‌بندی شده بود و حتی شیر برای کودکان با مشکل مواجه بودیم.

وی با بیان این‌که همه کشورها از حزب بعث عراق در هشت سال دفاع مقدس حمایت می‌کردند، اضافه کرد: وقتی اتحاد بین خودمان خدشه‌دار شد، سران کشور گوش‌ به‌ فرمان امام نبودند و اقشار و گروه‌های مختلف از هم فاصله گرفتند، دشمن با این محاسبه به ما هجوم کرد و طمع دشمن برخاسته از بی‌تفاوتی دولتمردان وقت به سرکردگی بنی‌صدر، بود.

 فرمانده اسبق منطقه دوم نیروی دریایی نوح نبی(ع) سپاه پاسداران انقلابی اسلامی استان بوشهر یادآور شد: آمادگی رزم از وظایف نیروهای مسلح در زمان صلح است و که با شناخت، آگاهی، درک و فهم درست از اوضاع و اطاعت‌پذیری و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مقدور است.

وی تأکید کرد: ارتش و سپاه به‌ تنهایی نمی‌توانست دشمن را شکست دهد ولی با سازمان‌دهی مردم و حضور بسیجیان در مناطق مختلف عملیاتی باعث شد تا رژیم بعث عراق که از حمایت‌های امریکا و دیگر کشورها پشتیبانی می‌شود باعث پیروزی انقلاب نوپای جمهوری اسلامی شد.

کارگر با اعلام این که  رمز اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بر ارتش بعث عراق اطاعت مردم از امام راحل بود که در قالب بسیج به ندای حضرت امام لبیک گفتند، بیان کرد: اگر می‌خواهیم نیروی بازدارندگی ایجاد کنیم اعتماد و ایمان به خدا را قوی‌تر کنیم و خدا را بالاترین قدر بدانیم و گوش‌ به‌ فرمان رهبر انقلاب باشیم

 فرمانده اسبق منطقه دوم نیروی دریایی نوح نبی(ع) سپاه پاسداران انقلابی اسلامی استان بوشهر ادامه داد: اطاعت، مطیع، همراه و گوش‌ به‌ فرمان رهبری باعث ایجاد نیروی بازدارندگی می‌شود.

ارسال نظرات