فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی:

جلوه‌های دفاع مقدس، نظام سلطه را با چالش‌های جدی مواجه ساخته است

بوشهرـ فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: جلوه‌های دفاع مقدس در عرصه بیداری و مقاومت اسلامی منطقه و نیز نهضت‌های ضد استکباری در فراسوی جهان اسلام آشکار و نظام سلطه را با چالش‌های جدی مواجه ساخته است.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۴۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علی غضنفری در نشست با بسیجیان شهرستان دشتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌ که دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است، اظهار داشت: سی‌ویک شهریورماه در حافظه تاریخی ملت ایران بلکه ملل جهان یادآور شکل‌گیری یکی از حماسه‌های سترگ و الهام‌بخش تاریخ بشریت است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و ملت مؤمن و انقلابی از گزند شیطانی بیگانگان و دشمنان کینه‌دوز به‌ سلامت عبور کرد و نبرد نابرابری که برای نابودی انقلاب طراحی، مدیریت و عملیاتی شده بود به فرصتی برای اوج‌گیری جمهوری اسلامی در عرصه جهانی تبدیل ساخت.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله، به برکت الطاف خداوندی و مقاومت هوشمندانه و بی‌نظیر ملت ایران، ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب فرو ریخت و پیام انقلاب اسلامی در جغرافیای عالم منتشر شد به‌گونه‌ای که نزدیک به گذشت سه دهه از پایان دفاع مقدس، جلوه‌های آن در عرصه بیداری و مقاومت اسلامی منطقه و نیز نهضت‌های ضد استکباری در فراسوی جهان اسلام آشکار و نظام سلطه را با چالش‌های جدی مواجه ساخته است.

غضنفری افزود: رزمندگان و بسیجیان شهرستان دشتی در سالگرد این حماسه، با الهام از آرمان‌های اسلام و انقلاب، راه بلند شهیدان را تا ظهور ولی‌عصر(عج) با اقتدار و تا سرحد جان ادامه می‌دهند و از دستاوردهای عظیم انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی تفکر و روحیه انقلابی و مقاومت را بزرگ‌ترین پشتوانه قدرت بازدارندگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح با پیروی و اطاعت از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با هوشمندی و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی در برابر هرگونه تهدید ایستاده و اجازه تکرار خطاهای راهبردی که بتواند آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب و نظام اسلامی را با چالش و تهدید مواجه سازد را نمی‌دهند.

 وی اضافه کرد: بسیجیان و رزمندگان اسلام، تمامیت ظرفیت‌های خود را برای بقای عظمت و درخشندگی اسلام عزیز و تمدن‌سازی نوین مسلمین در عصر جاهلیت مدرن به کار خواهند گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار