نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آمریکا با بدعهدی خود بارها نشان داد که کشور قابل اعتمادی نیست، گفت: ترامپ نماد استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۴۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی پیرامون اظهارات اخیر ترامپ ضمن بیان اینکه صحبت‌های سخیف و غیرمنطقی رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع جهانی سازمان ملل برای ایران تازگی ندارد، ابراز داشت: ۳۸ سال است که این سخنان را از رؤسای جمهور آمریکا شنیده‌ایم و این کشور هرگز برای ایران قابل‌اعتماد نبوده است.
وی با تأکید بر اینکه در مسیر امام و ولایت‌فقیه می‌توان مصون ماند، افزود: از بدو به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنی آمریکا و موضع‌گیری آن‌ها در قبال ایران و کشور‌های اسلامی همواره مطرح بوده است که هرچه بیشتر صحبت می‌کند ماهیت زشت و پلید استکبار جهانی بیشتر آشکار می‌شود.
عضو خانه ملت بابیان اینکه ترامپ نماد استکبار جهانی است، ابراز داشت: سابقه تاریخی از گذشته دور نشان می‌دهد که نباید به آمریکا اعتماد کرد لذا هر چه فریاد داریم باید بر سر استکبار بکشیم که در مسیر امام و ولایت‌فقیه خواهیم ماند.
حسینی شاهرودی بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه در قبال صحبت‌ها و سیاست‌های استکبار جهانی انسجام و وحدت درون همه جناح‌های نظام است و باید این وجهه مشترک را در مبارزه با دشمنان اسلام حفظ و آن را تقویت کنیم.
وی افزود: برای مقابله با هرگونه تهدید باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و قرار گرفتن در مسیر شهدا و ولایت‌فقیه، اتحاد را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها