خبرهای داغ:
اولين یادواره شهداي "علي اكبران خميني ،علي اكبران حسيني" در روستاي مشك آباد بخش مركزي برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۴۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

يادواره شهداي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از قم، اولين یادواره شهداي "علي اكبران خميني ،علي اكبران حسيني" در روستاي مشك اباد بخش مركزي برگزار شد.

حجه الاسلام آويني با بیان اینکه زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشورا و اسلام ناب محمدی(ص) مهم‌ترین هدف شهدای ما است اظهار داشت: تحقق شعار عزت اسلامی در جامعه یکی از اهداف شهدای ما بوده است.

وي با اشاره به اینکه امروزه مدافعان حرم‌های اهل بیت(ع) نیز به دنبال تحقق همین اهداف هستند تصریح کرد: حرکت در مسیر شهدا یعنی پاس داشتن خط قرمزهای شهدا که ولایت فقیه و سپاه از جمله خطوط قرمز شهدا هستند و باید در جامعه اسلامی ما پاس داشته شوند.

آوینی در ادامه تمام امنیت، پیشرفت و موفقیت‌های کشورمان در زمان کنونی را مرهون خون شهدای کشور از ابتدای انقلاب تاکنون دانست و بیان کرد: هر چند هنوز تمامی انتظارات مردم از انقلاب محقق نشده است اما جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا در زمینه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد.

وی در پايان با اشاره به وضعیت نامناسب اشتغال، نرخ بالای بیکاری در کشور و غیره عنوان کرد: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات و رونق اشتغال و اقتصاد کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها